آخرین اخبار

22. دى 1397 - 10:06   |   کد مطلب: 34988
نگاهی به عملکرد چهار بازیکن تیم ملی که کمتر دیده شدند
خوب‌هایی که کمتر دیده شدند
تیم ملی ایران در اولین دیدار جام ملت های 2019 آسیا در امارات موفق شد تیم ملی یمن را با 5 گل در هم بکوبد.

به گزارش رودآور راه دانا؛ تیم ملی ایران در اولین دیدار جام ملت های 2019 آسیا در امارات موفق شد تیم ملی یمن را با 5 گل در هم بکوبد. در این دیدار چهار تن بازیکنان تیم ملی ایران با وجود نمایش خوب، کمتر از سایرین به چشم آمدند. در ادامه نگاهی به عملکرد این چهار بازیکن می‌اندازیم:

پژمان منتظری؛ باهوش و زیرک
پرسن و سال ترین بازیکن میدان کسی نبود جز پژمان منتظری. مدافع کارکشته استقلال که مویرگی مسافر جام ملت ها شد در آغاز نیمه دوم جای هم تیمی جوان تر خود را گرفت تا در کنار پورعلی گنجی سرو سامان خوبی به ساختار تدافعی ایران بدهد. منتظری مثل تمام این سال ها با هوش و ذکاوت خود در پوشش ها و بازیسازی توانست نشان بدهد تعویض به موقعی از سوی کادر فنی بود.

امید ابراهیمی؛ فرمانده

امید به عنوان تک هافبک تدافعی ایران نقشی کلیدی در روند بازی داشت. اوج هنرنمایی این بازیکن از لحظه ای بود که توانست وظایف خود را به عنوان نظم دهنده ساختار تاکتیکی ایران نشان بدهد. امید در نقش فرمانده میانه میدان ایران در نیمه اول چند باری شانس خود برای گلزنی را امتحان کرد اما به نتیجه نرسید. در نیمه دوم اما امید به خواست کی روش بیشتر روی نظم دادن به نمایش ایران تمرکز کرد.

اشکان دژاگه؛ جنگجوی بزرگ

در بازگشت به ترکیب اصلی با بازوبند کاپیتانی به جنگجوی بزرگ خط میانی تبدیل شد. قبل از آغاز تورنمنت با شرایطی که دژاگه در تراکتورسازی داشت کمتر کسی شانسی برای قرار گرفتن او در بین 11 انتخاب اصلی کی روش قائل بود اما این اتفاق افتاد تا اشکان از این فرصت طلایی برای نشان دادن توانایی های فوق العاده خود در رهبری و بازی تهاجمی تیم استفاده کند. هنرنمایی های این بازیکن در لحظه گل دوم ایران با آن ضربه دیدنی ایستگاهی بیشتر از همیشه به چشم آمد، گلی که همچون آب سردی بر پیکر یمن بود تا راه برد پرگل ایران هموار شود. اشکان با کلاس بازی بالایی که دارد قطعا اگر در فرم مطلوب خود باشد مهره ای غیر قابل انکار برای موفقیت های تیم ملی خواهد بود.

مهدی ترابی؛ پسرک بدشانس

جوان اول این روزهای اردوی تیم ملی دوباره خوش درخشید. سورپرایز کارلوس در مصاف با یمن به عنوان یکی از بهترین بازیکنان زمین هر کاری دلش خواست انجام داد. توپ گرفت، دریبل زد، روی گل ها تاثیر گذاشت و در پایان هم هنر شوتزنی خود را به رخ کشید و تنها بدشانس بود که تیرک دروازه مانع ثبت نام او در بین گلزنان شد. مسلما کی روش با شناخت کامل از توانایی تکنیکی و تاکتیکی ترابی از این بازیکن در ترکیب اصلی بهره برد تا مهدی میانه میدان را به تسخیر خود در بیاورد. نمایشی شناور و ویرانگر که به کابوسی بزرگ برای مدافعان یمنی تبدیل شده بود.با این شروع رویایی قطعا از ترابی خبرهای امیدوارکننده بسیاری در جام هفدهم مشاهده خواهیم کرد.
 انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان