آخرین اخبار

23. دى 1397 - 23:32   |   کد مطلب: 34995
هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان در اعتراض به عملکرد رئیس اتاق بازرگانی استعفا دادند.

به گزارش ودآور به نقل از ر خبرگزاری فارس از همدان، اتاق بازرگانی همدان در روزهای گذشته روزهای داغی را پشت سرگذاشت به طوری که هیأت رئیسه اتاق منهای علی‌اصغر زبردست رئیس اتاق بازرگانی از سمت خود استعفا دادند. بر اساس این گزارش تعدادی از اعضای هیأت نمایندگان نیز استعفای خود را ارائه دادند و برخی نیز به زودی استعفا خواهند داد.

اعضای هیأت رئیسه نبود شفافیت مالی در اتاق بازرگانی و عدم رعایت آیین‌نامه در اداره اتاق بازرگانی را دلیل اصلی استعفای خود اعلام کردند.

همچنین افراد مستعفی اعلام کرده‌اند رئیس اتاق بازرگانی برای تصمیم‌گیری‌های خود دلیلی برای اخذ مصوبه از هیأت رئیسه نمی‌بیند و مانند یک بنگاه شخصی با مجموعه رفتار می‌کند.

اعضای مستعفی در آخرین جلسه خود 29 مورد تخلف رئیس اتاق بازرگانی را متذکر شدند و در نهایت استعفای خود را اعلام کردند.

اعضای هیأت رئیسه نگرانی‌های خود را درباره پروژه‌های عمرانی ساختمان اتاق بازرگانی در بلوار مدنی و بلوار فرودگاه که ارقام بالای مالی در آن چرخش دارد ابراز نگرانی کردند.

ضمن اینکه اعضای مستعفی به حضور طاهره ایزدی در اتاق اعتراض داشتند، آنها عنوان کرده‌اند که ایزدی بدون رعایت مقررات و تصویب هیأت رئیسه، مسؤولیت‌های دبیر اتاق را بر عهده گرفته است، به طوری که دو سال است اتاق بدون دبیر قانونی اداره می‌شود.

گفتنی است انتخابات اتاق بازرگانی برای دوره ششم در اسفندماه آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان