آخرین اخبار

27. دى 1397 - 10:56   |   کد مطلب: 35012
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همدان:
40 درصد مدارس همدان نیازمند تخریب و بازسازی است
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با بیان اینکه 60 درصد از مدارس استان تاکنون تخریب و بازسازی شدند گفت: 40 درصد نیازمند تخریب و بازسازی هستند.

به گزارش رودآور؛ فرزاد تیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه 60 درصد از مدارس استان تاکنون تخریب و بازسازی شده‌اند اظهار کرد: 40 درصد مدارس نیز نیازمند تخریب و بازسازی هستند.

وی با بیان اینکه یکی از مدارسی که باید امسال تخریب و بازسازی شود مدرسه شهید فراهانی است افزود: در کنار این مدرسه پروژه‌ای قرار دارد که تا پایان اسفندماه فاز اول آن افتتاح خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با بیان اینکه قرار بر این است به جای هر مدرسه‌ای که تخریب می‌شود یک مدرسه احداث شود گفت: در همین راستا به جای مدارس شهید پورمیدانی، تربیت، کشاورز، غدیر 3 و مدرسه حُر که تخریب شدند مدارس دیگری احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا زمانی که پروژه تأمین اعتبار نشود هرگز اقدام به تخریب آن نخواهیم کرد عنوان کرد: در صورت تأمین اعتبار، پیمانکار تعیین و سپس پروژه در اولین فرصت تخریب و بازسازی می‌شود.

تیموری با بیان اینکه تلاش می‌شود تا تمام پروژه‌هایی که امسال کد تخریب خورده تا سال آینده به بهره‌برداری برسد خاطرنشان کرد: امسال همزمان با دهه فجر تعدادی پروژه آموزشی و ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان