آخرین اخبار

1. بهمن 1397 - 6:53   |   کد مطلب: 35028
مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه باید از تعدد و تکثر سازمانهای مردم نهاد در همه حوزه ها بهره برد، گفت: سازمانهای می توانند بازوی اداره در انجام امور باشد.

به گزارش رودآور؛ روز گذشته محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان در سفر شهرستانی خود صبح امروز به همراه معاون ورزشی و مدیر حراست اداره کل به شهرستان تویسرکان سفر کرد.مدیر کل ورزش و جوانان استان در سفر خود به تویسرکان با کارمندان اداره تویسرکان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست حقیقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان خلاصه ای از وضعیت اداره ورزش و جوانان شهرستان، ورزش شهرستان، حوزه فرهنگی و جوانان ارائه داد. سپس مدیر کل ورزش و جوانان استان از کارمندان اداره تویسرکان خواست صحبت ها و مشکلات خود را مطرح کنند. 
مدیر کل هم با اشاره به اینکه در سیستم اداره ورزش و جوانان در عمل بعد از ساعت اداری و روزهای تعطیل کارها ادامه دارند، گفت: انجام بهتر کارها نیازمند صرف زمان و انرژی بیشتر و  همدلی، همکاری و احترام بیش از پیش بین همکاران است و اگر این گونه باشد می توان  به اهداف مورد نظر دست یافت. 
وی اظهار کرد: رفع نواقص و کاستی هایی که در شهرستانها و استان وجود دارد در سرلوحه کارهای ماست.

وی بر لزوم قانونمدی کارمندان تاکید کرد و گفت: حساسیت و پیگیری های لازم در این خصوص انجام خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص حوزه جوانان با تاکید بر هماهنگی با استان گفت باید به سمن ها تاکید و توجه ویژه ای شود.

جهانشیر با بیان اینکه باید از تعدد و تکثر سازمانهای مردم نهاد در همه حوزه ها بهره برد، عنوان کرد: سازمانهای می توانند بازوی اداره در انجام امور باشد.
وی در ادامه گفت: در حوزه فرهنگی ضعیف هستیم و در این حوزه همه افراد متولی امر هستند و باید تلاش کنند، نسل فردا پرورش یافته امروز است و هر گونه کوتاهی ما می تواند در سرنوشت نسل های بعد موثر باشد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان همچنین به اهمیت حوزه زیر ساخت ها و پروژه های ورزشی و لزوم نگهداری مناسب اماکن ورزشی تاکید کرد. 
به گزارش رودآور؛ جهانشیر پس از این جلسه از اماکن ورزشی شهرستان تویسرکان بازدید کرد.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان