آخرین اخبار

11. بهمن 1397 - 14:28   |   کد مطلب: 35078
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: تئاتر موزیکالی که اخیرا در تویسرکان اجرا شده و برخی رفتارهای بی‌سنخیت با هنر فاخر در آن انجام شده، هیچ ارتباطی با سپاه ناحیه تویسرکان ندارد.

به گزارش رودآور؛ سرهنگ مرتضی سیاوشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: هیچ مشکلی با شادی و نشاط مردم نداریم اما برنامه‌های شاد باید در چارچوب قواعد و ضوابط شرعی به مرحله اجرا درآیند.
وی افزود: برخی تصور می‌کنند با برخی برنامه های خارج از چارچوب دینی و قانونی می‌توانند مردم را شاد کنند در حالی که چنین تفکری با مبانی دینی و فرهنگ ریشه‌دار اسلامی و ایرانی هیچ سنخیتی ندارد.
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تصریح کرد: سپاه ناحیه تویسرکان هیچ گونه نقش و دخالت اجرایی و مدیریتی در اجرای تئاتر موزیکالی که در تویسرکان اجرا شده ندارد و متولیان اجرای این برنامه باید پاسخگوی کار خود باشند.
وی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی بی وقفه و بی‌منت به مردم مهم‌ترین عامل ایجاد شور و نشاط در جامعه و میان مردم است تاکید کرد: برخی بی تدبیری‌ها و عملکردهای ناکارآمد اصلی‌ترین عامل ایجاد نگرانی و ناراحتی در جامعه است وگرنه اسلام و ارزش‌های دینی به خودی خود نشاط محور و آرامش بخش هستند.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان