آخرین اخبار

12. بهمن 1397 - 22:49   |   کد مطلب: 35083
دبیر ستاد مردمی 40 سالگی انقلاب استان همدان با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی؛ یک تمدن سیاسی ودرخشان را پایه ریزی کرده است، گفت: در دهه مبارک فجر سال جاری شاهد حضور و سخنرانی نخبگان عرصه های مختلف از چندین کشور برای تبیین عظمت انقلاب اسلامی در استان هستیم.

«علی زبرجدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: در راستای تشریح یکپارچه و هماهنگ دستاوردهای انقلاب اسلامی آن هم در هیاهوهای تبلیغات سوء رسانه های بیگانه، بر آن شدیم تا با تشکیل ستاد مردمی 40 سالگی انقلاب، ناگفته های بسیار از پیشرفت های کشور در چهار دهه گذشته را عنوان کنیم.
* برگزاری مسابقه بزرگ "صعود 40 ساله" به منظور ارائه دستاوردهای انقلاب از زبان آمار بین المللی
وی از برگزاری مسابقه بزرگ "صعود 40 ساله" با 40 جایزه ارزشمند در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: منبع این مسابقه کتابی است حاصل 13 هزار ساعت کار، که 19 هزار برگ سند آن از آمار پایگاه های داده های بین المللی همچون بانک جهانی استخراج شده و به صورت مقایسه ای به تشریح جایگاه متفاوت ایران اسلامی در سال های 57 و 97 پرداخته است.
دبیر ستاد مردمی 40 سالگی انقلاب استان همدان افزود: با ارائه مطالب این کتاب تمام شبهاتی که دشمنان نظام به ویژه در فضای مجازی به راه انداخته اند برطرف شده و البته دوشنبه 15 بهمن ماه جاری هم از پوستر این مسابقه رونمایی می شود.
زبرجدی به برگزاری مراسم های ویژه در قالب برنامه ای با عنوان "40 مسجد، 40 سنگر، 40 سال مقاومت" همزمان با نماز مغرب و عشاء در 40 مسجد در سراسر استان نیز اشاره کرد و گفت: این طرح با استقبال متولیان مساجد مختلف روبرو شده و همزمان در این مساجد شاهد برپایی نمایشگاه های 40 سال صعود با دعوت از دانش آموزان، دانشجویان، کسبه و اهالی محل برای بازدید از این نمایشگاه خواهیم بود.
*خودنمایی عظمت انقلاب از زبان نخبگان جهان در برنامه "سردلبران"
وی در ادامه عنوان کرد: در دهه مبارک فجر سال جاری بر آن شدیم تا با دعوت از نخبگان و برجستگان دانشگاهی و فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و یا تازه مسلمان شده ها از نقاط مختلف جهان از جمله امریکا، آرژانتین، هندوستان و نیجریه به ارائه شناخت درست و تبیین عظمت واقتدار انقلاب اسلامی از زبان آنان بپردازیم که این برنامه با عنوان "سر دلبران" خودنمایی می کند.
*گره گشایی از 1600 مشکل نیازمندان توسط 40 خیریه در سطح استان همدان
دبیر ستاد مردمی 40 سالگی انقلاب استان همدان افزود: در دهه فجر سال جاری 40 همایش بزرگ با محوریت 40 سال صعود در شهرهای مختلف استان با سخنرانان مطرح کشوری از جمله دکتر زاکانی، دکتر رستمی، دکتر توکلی به منظور تشریح دستاوردهای انقلاب سالامی برگزار می شود.
زبرجدی با بیان اینکه در این دهه همچنین از سوی 40 مرکز خیریه در مجموع یک هزار و 600 مشکل از نیازمندان جامعه گره گشایی می شود، ادامه داد: در این ایام تولیداتی نیز  از سوی صدا و سیمای مرکز همدان در 10 شب، با عنوان 10 گفتار پخش می شود.
* انقلاب به ملت، هویتی ایرانی ـ اسلامی بخشید
وی همچنین در پاسخ به این سوال که مهمترین دستاوردهای نظام را در چه مواردی می توان برشمرد، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی را باید نسبت به شعارها و امکاناتی که داشته و موانعی که دشمنان بر سر راهش قرار داده اند تبیین کرد.
دبیر ستاد مردمی 40 سالگی انقلاب استان همدان تصریح کرد: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی هویتی است که برای ایرانی ها ایجاد کرده، هویتی درخشان و چشم نواز با عنوان هویت ایرانی ـ اسلامی، چرا که قبل از انقلاب ما با یک بحران هویتی دچار بودیم، اما انقلاب هویتی نو را به ایرانیان هدیه بخشید و این هویت جدید را می توان در تمام پیشرفت های کشور مشاهده کرد.
* انقلاب اسلامی؛ یک تمدن سیاسی ودرخشان را پایه ریزی کرد
زبرجدی تأکید کرد: امروز ایران اسلامی با پیشرفت های خیره کننده خود در عرصه های مختلف علمی، فناوری، دفاعی و امنیتی، حرف خود را به یک گفتمان و مکتب سیاسی تبدیل کرده  و آرام آرام  یک تمدن سیاسی و درخشان را پایه ریزی کرده است.
وی عنوان کرد: این همه دست و پا زدن های امروز دشمنان و استکبار جهانی در 40 سالگی انقلاب برای این است که از صعود انقلاب و صدور آن به قلب های مردم سایر ملل به وحشت افتاده اند، به همین دلیل با توطئه های مستمر خود می خواهند از نشد انقلاب جلوگیری کنند.
*تبدیل شدن انقلاب به یک تمدن اسلامی در برابر تمدن استکبار
دبیر ستاد مردمی 40 سالگی انقلاب استان همدان اذعان کرد: امروز پس از 40 سال، انقلاب اسلامی ایران از یک نهضت و دولت در داخل کشور به سمت تبدیل شدن به یک تمدن بزرگ اسلامی در برابر استکبار پیش می رود.
زبرجدی به موضوع امنیت به عنوان یکی از ارکان مهم ایجاد جمهوری اسلامی ایران برای مردم اشاره کرد و گفت: امنیت بستر هر برنامه ای است و اگر در هر جامعه امنیت نباشد آن جامعه حتی اگر ثروتمندترین جامعه هم باشد احساس مطلوبیت و رضایت در آن وجود ندارد و این امنیت پایداری که ما در آن زندگی می کنیم مرهون انقلاب و تفکر جهادی انقلابی است که در کشور حاکم شده است.
وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به اعتراف آمار بین المللی از چنان رشد علمی در دنیا برخوردار است که در قله قرار گرفته و در سرعت تولید علم رتبه نخست جهان را به خود اختصاص داده، تا جایی که سرعت تولید علم در کشور 11 برابر میانگین جهانی است.
زنگنه 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان