آخرین اخبار

14. بهمن 1397 - 23:48   |   کد مطلب: 35096
نایب‌رئیس اتحادیه شیعیان آفریقا:
چشم امید ملت‌های مظلوم به انقلاب اسلامی ایران است
نایب‌رئیس اتحادیه شیعیان آفریقا گفت: چشم امید ملت‌های مظلوم به انقلاب اسلامی است.

به گزارش رودآور به نقل از مهر؛ عبدالله بلم عصر یکشنبه در همایش تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از نگاه دیگر ملل مسلمان در شهر برزول نهاوند گفت: امروز شاهد هستیم که ایران اسلامی در همه امور خود دارای استقلال و آزادی است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زمینه حضور بانوان را در عرصه‌های مختلف اجتماعی فراهم کرده است، گفت: امروز سایر کشورهای اسلامی هیچ‌یک همچون ایران مستقل نیستند به‌نحوی‌که مسئولان آن‌ها نیز توسط کشورهای بیگانه انتخاب می‌شوند.

نایب‌رئیس اتحادیه شیعیان آفریقا با تأکید بر اینکه ارتباط با کشورهای اروپایی و آمریکا برای هیچ کشوری پیشرفت و استقلال به همراه ندارد، اظهار کرد: امروز کشورهای آفریقایی با اروپا در ارتباط هستند و پیشرفتی ندارند اما ایران اسلامی به برکت انقلابی که با رهبری امام خمینی(ره) آغاز شد در بهترین شرایط و استقلال است.

وی بابیان اینکه ایران به برکت انقلاب از زیر سلطه اروپا و آمریکا خارج شد، گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران در حال صدور و ترویج در کشورهای مسلمان جهان است.

عبدالله بلم با تأکید بر اینکه برای ایران اسلامی امروز مرزی وجود ندارد و فرزندان انقلاب تنها مردم ایران نیستند، افزود: جامعه تشیع آفریقا با ۱۸ میلیون نفر جمعیت مصداق بارز این مهم است.

این استاد دانشگاه جامعه المصطفی قم با تأکید بر اینکه حقانیت انقلاب اسلامی ایران موجب صدور آن به کشورهای مسلمان و بعضاً غیرمسلمان شده است، خاطرنشان کرد: اتکا به توان داخلی در ایران باعث شده تا جوانان آن بتوانند در صنایع هسته‌ای و فضایی پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته باشند علی‌رغم اینکه قبل از انقلاب هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفته و این‌ها همه از برکات انقلاب است.

وی با اشاره به شیعه شدن میلیون‌ها نفر در نیجریه توسط شیخ زکزاکی با الگو گیری از خط فکر انقلاب و امام خمینی(ره)، گفت: تحمل صدور انقلاب اسلامی برای آمریکا سخت است به همین جهت آن‌ها به مسلمانان نیجریه حمله کردند و عده زیادی را به شهادت رساندند.

وی با بازخوانی وضعیت منطقه و مسائل و ناامنی‌های موجود در آن، گفت: هیچ کشور و قدرتی امروز توان مقابله با ایران را ندارد.

نایب‌رئیس اتحادیه شیعیان نیجریه افزود:همه ما شاهد بودیم که داعش ایجاد شده توسط مثلث شوم غربی عربی و آمریکایی به دنبال احاطه و از بین بردن عراق و سوریه بود اما خوشبختانه جبهه مقاومت با بهره‌گیری از انقلاب و تجربیات محور مقاومت توانست بر این غده‌های سرطانی قالب شود و آن را بیرون براند.

وی خطاب به مردم ایران، گفت: قدر خود و انقلابتان را بدانید و نگذارید نقشه‌های شومی که دنیای کفر برای ایران اسلامی کشیده‌اند عملی شود و امیدواریم انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای باقدرت و صلابت به مسیر خود ادامه دهد چراکه چشم امید ملت‌های مظلوم به انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان