آخرین اخبار

19. بهمن 1397 - 11:38   |   کد مطلب: 35123
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از برگزاری همایش «صعود چهل ساله» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در تویسرکان خبر داد.

به گزارش رودآور؛ حمیدرضا نوروزی از برگزاری همایش «صعود 40 ساله» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم 21 بهمن ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در تویسرکان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم حجت‌الاسلام حسینی یمین در مسجد جامع تویسرکان سخنرانی خواهد کرد گفت: در قالب این مراسم پرفسور زلفی‌گل در مسجد قائم(عج) شهرک قائم و حجت‌الاسلام آقا حسینی در مسجد جامع سید شهاب تویسرکان سخنرانی می‌کنند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه ستاد مردمی بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزارکننده مراسم است خاطرنشان کرد: به مناسبت ایام فاطمیه مراسم روضه‌خوانی همراه با اطعام در تویسرکان برگزار می‌شود.

وی به برگزاری محفل انس با قرآن کریم ویژه خواهران و برادران اشاره کرد و افزود: پنج مبلغ اعزامی از قم و 15 مبلغ مستقر و بومی به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌پردازند.

نوروزی بیان کرد: در 9 بقعه متبرکه مراسم سوگواره یاس نبوی برگزار می شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان