آخرین اخبار

21. بهمن 1397 - 18:06   |   کد مطلب: 35132
سپاه ناحیه تویسرکان از همشهریان عزیز برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه 1397 دعوت کرد.

به گزارش رودآور؛ متن این بیانیه بدین شرح است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿۴﴾
انقلاب اسلامی بی تردید پاسخ کوبنده و روشن یک ملت بزرگ به ندای رهبری بود که می‌خواست نجات دهنده مردم از بند استبداد و استعماری و به ویژه تامین کننده حقوق اساسی، کرامت و حرمت آن ها باشد.
روزهای مبارک دهه فجر تداعی کننده پرشور مردمی است که همه هستی خویش را تقدیم اسلام کرده و از خون جوانان خویش مزرعه دین اسلام را آبیاری کردند.
این انقلاب برگرفته از اسلام و حقانیت اسلام است با رنگی مردمی یعنی جمهوری اسلامی ایران، این نظام مقدس، در هندسه قدرت جهانی شکافی راهبردی برای حمایت از مستضعفان جهان ایجاد کرد و تمامی معادله های غرب و شرق در استعمار کشورهای مظلوم را بر هم زد.
انقلاب اسلامی ایران امید دهنده به مظلومان جهان و نوید بخش تمدن نوین اسلامی در عصر به ظاهر مدرن و جاهلیت جدید است.
ماندگاری این انقلاب از آنجا که برگرفته از اسلام، ولایت و مردم است، با عنایت خدا تا ظهور امام زمان(عج) خواهند ماند تا متصل به قیام آن حضرت شود.
انقلابی که با مدیریت مدبرانه ولایت فقیه به الگویی ارزشمند و سرنوشت ساز برای سایر ملل تبدیل شده است و بیداری اسلامی و بیداری ملت ها در جهان کنونی به واسطه اشاعه ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.
استقرار جمهوری اسلامی ایران ارزش های پوچ استکبار و در رأس آن امریکای جنایتکار را به جهانیان نشان داد و با آموختن استکبارستیزی و تولید ظرفیت های مقابله با نظام سلطه به دیگر جوامع راه با عزت و اقتدار زندگی کردن را به سراسر گیتی نشان داده است.
سپاه ناحیه تویسرکان با تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و تکریم بینهایت به مقام شامخ شهیدان عرصه های دفاع از انقلاب و مقاومت اسلامی و نیز تجدید پیمانی دیگر  با معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و آرمان های والای شهدا، از اقشار مردم انقلابی و بصیر این شهرستان برای حضور در جشن  40 سالگی انقلاب و راهپیمایی سراسری و دشمن شکن ۲۲ بهمن دعوت به عمل می آورد.
امید آن که هر روز شاهد موفقیت های چشمگیر انقلاب اسلامی در سایه همبستگی ملی باشیم.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان