آخرین اخبار

22. بهمن 1397 - 11:16   |   کد مطلب: 35136
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید پشتوانه حضور مردمی را قدر بدانند و تدابیر و برنامه های درستی برای رفاه آنان بیاندیشند و اجرایی کنند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «محمدمهدی مفتح» در جمع راهپیمایی کنندگان تویسرکانی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب، در تمامی عرصه های علمی، آموزشی، فرهنگی و سیاسی نه تنها به استقلالی بی نظیر دست یافته بلکه این روزها به الگویی برای سایر ملل هم تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه خنثی شدن توطئه های مکرر استکبار یعنی تثبت انقلاب اسلامی حتی در جهان، اظهار کرد: امروز ابرقدرت های پوشالی همچون امریکا هیچ جایگاهی در بین آزادگان جهان ندارند و سالیان سال است که توطئه های کور آنان با شکست همراه شده است.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس با قدردانی از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 سال جاری، افزود: این حضور گسترده نشان می دهد که مردم حتی با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی از نظام خود حمایت می کنند.
مفتح تصریح کرد: به همین دلیل مسئولان باید این پشتوانه مردمی را قدر بدانند و تدابیر و برنامه های درستی برای رفاه آنان بیاندیشند و اجرایی کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه پیش از انقلاب از رسیدگی به مناطق محروم و روستاها خبری نبود، عنوان کرد: پس از انقلاب شاهد رسیدگی به تمامی نقاط کشور در دورترین فاصله ها نسبت به پایتخت هستیم، تا جایی که در همین شهرستان تویسرکان عمده راه های روستایی آسفالته شده و از مردم از نعمت برق، گاز و آب برخوردار هستند.
نماینده مردم تویسرکان همچنین گفت: امروز زیرساخت های مهمی چون مراکز درمانی را حتی می توان در روستاها به خوبی دید.
زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان