آخرین اخبار

25. بهمن 1397 - 5:32   |   کد مطلب: 35148
نمایشگاه «مدرسه تمدن‌ساز» با هدف شناساندن دستاوردهای انقلاب به نسل‌های انقلاب در هنرستان شهید رجايی تویسرکان از امروز برای یک ماه فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش رودآور؛ روز گذشته نمایشگاه «مدرسه تمدن‌ساز» در هنرستان شهید رجائی توسط فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با همراهی مسوول بسیج دانش آموزی، معاون آموزش و پرورش و دانش آموزان مجری نمایشگاه به همراه مدیر مدرسه افتتاح شد.

این نمایشگاه به مدت یک ماه برای بازدید مدارس سطح شهرستان فعال است؛ البته به گفته مسوولان امر عموم مردم نیز می‌توانند با هماهنگی با مدیر هنرستان از نمایشگاه دیدن کنند.

نمایشگاه با هدف شناساندن دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در مدت زمان ۴۰ سال به نسل‌های انقلاب فعالیت خود را آغاز کرد.

نمایشگاه مدرسه تمدن‌ساز دستاوردهای انقلاب در طول عمر با برکت 40 ساله انقلاب اسلامی ایران به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب را با فیلم و پوستر نمایش می دهد، این نمایشگاه رتبه ایران اسلامی را در۵۴ زمینه در بین کشورهای مختلف جهان نشان می دهد.

نمایشگاه در چند مدرسه شهرستان در وسعت کوچکتری در ایام باشکوه دهه مبارک فجر به نمایش درآمده است.

نمایشگاه «مدرسه تمدن‌ساز» در سالن دیتا هنرستان شهید رجایی برای اینکه بتواند گوشه‌ای از شکوه انقلاب را به نسل‌های انقلاب نشان دهد، فعال است.

بخشی از نمایشگاه پوسترهای «شمیم دلدادگی» و در بخشی دیگر بریده روزنامه‌هایی که اتفاقات سال۵۷ چاپ کرده بودند کنار هم چینش شده بود، نمایش داده شده است.

این نمایشگاه به همت حدود 10 نفر از دانش آموزان بسیج دانش‌آموزی هنرستان شهید رجائی و همکاری مسوولان این مدرسه و بسیج دانش آموزی شهید روزرخ شهرستان فعالیت خود را از امروز آغاز کرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان