آخرین اخبار

9. اسفند 1397 - 14:00   |   کد مطلب: 35218
حسن بيگي خطاب به لاریجانی گفت: از آنجايي كه مردم ١٦ استان تشنه كشور در خشكسالي چندساله قرار گرفتند و از تشنگي فرياد العطش سر مي دهند، انتظار اين بود كه جنابعالي هم طرف حق و يا بي طرفي را اختيار كنيد.

به گزارش رودآور؛  ابوالفضل حسن بيگي نماينده مردم دامغان با علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي روبرو شد.
حسن بیگی خطاب به لاریجانی گفت: جناب آقاي لاريجاني اقدام آقاي مطهري وفق قانون و آيين نامه داخلي مجلس بود.به هم ريختن م جناب آقاي لاريجاني اقدام آقاي مطهري وفق قانون و آيين نامه داخلي مجلس بود.به هم ريختن مجلس توسط بعضي از نمايندگان محترم صحيح نبود.به نظر من بودجه امشب به اتمام ميرسيد و انتقال آن به روز شنبه به بهانه يك بند از تبصره ١٤٠ به مصلحت نبود.
وی در ادامه عنوان کرد: از آنجايي كه مردم ١٦ استان تشنه كشور در خشكسالي چندساله قرار گرفتند و از تشنگي فرياد العطش سر مي دهند، انتظار اين بود كه جنابعالي هم طرف حق و يا بي طرفي را اختيار كنيد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین اظهار کرد: بعضي از نمايندگان شايعه كرده اند كه وزن كشي بين آقاي روحاني و آقاي لاريجاني مطرح است.والله حاضريم مجلس را رها و خون خود را تقديم نظام، انقلاب و مردم كنيم، ولي انتقال آب از درياي خزر به فلات مركزي ايران سياسي نشود.
حسن بیگی افزود: به طور قطع اگر سياسي و منافع افراد بر منافع ملت ترجيح داده شود، جفا در حق انقلاب اسلامي و مردم ١٦ استان درگير با خشكسالي است.
وی تأکید کرد: آقاي لاريجاني مگر تهران از سد طالقان در استان قزوين، سد كرج در استان البرز و سد لار در استان مازندران مشروب نميشود؟ چرا مباحث را شخصي كرده و اجازه نميدهيم كار كارشناسي تصميم گير باشد؟
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان