آخرین اخبار

16. اسفند 1397 - 19:41   |   کد مطلب: 35265
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های مستمر و جلسات مکرر با معاونان وزیر راه و حتی وزیر توانستیم کارشناسان این حوزه را قانع کنیم که برای مردم تویسرکان یک ایستگاه مسافربری احداث شود چرا که ساخت این ایستگاه می تواند در رشد و توسعه شهرستان بسیار تأثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ سال های سال است که مردم تویسرکان مطالبات فراوانی در حوزه زیرساخت های این شهرستان به ویژه در حوزه راه و شهرسازی داشته و دارند و در این بین توجه به توسعه راه ها به گفته مردم این دیار می تواند زمینه ساز توسعه شهری، کاهش مهاجرت و رهایی از بن بستی شود.

در سال های گذشته ایجاد کارخانه و شرکت ها از سوی سرمایه گذاران به طور عمده به دلیل راه های نامناسب تویسرکان با استقبال اندکی روبرو بوده و توسعه راه ها می تواند زیرساخت های رفع معضل بیکاری را فراهم سازد.

یکی از برنامه های مفتح، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در چندین سال گذشته اهتمام به سر و سامان دادن جاده های مواصلاتی شهرستان بود.

 از این رو امروز دکتر مفتح به همراه  مهندس نادیان معاون مدیر کل اداره راه و مهندس سیفی نماینده دولت در وزارت  راه و شهرسازی  از ساخت ایستگاه راه آهن باباکمال بازدید کردند.

سیفی در این باره گفته که امیدوار شهریور سال آینده از تویسرکانی ها بتوانند از ایستگاه باباکمال استفاده کنند.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان