آخرین اخبار

20. اسفند 1397 - 12:44   |   کد مطلب: 35277
دادستان تویسرکان از تشکیل کمیته ویژه در راستای برخورد با گرانفروشی، احتکار و عرضه کالاهای اساسی خارج از شبکه در آخرین ماه سال خبر داد.

«ساسانی» دادستان تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ به برگزاری جلسه ای در اواخر بهمن ماه سال جاری و مصوبات آن مبنی بر تشکیل کمیته ای ویژه برای مبارزه با گرانفروشی و احتکار در این شهرستان خبر داد و گفت: این کمیته در راستای اجرای دستورالعمل و مصوبه دادستانی کل کشور، متشکل از نمایندگان دادستانی، تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت و دیگر دستگاه های متولی با هدف بازرسی منظم از تمامی واحد‌های تولیدی، توزیعی و صنفی کالا‌های هدف به صورت ویژه تشکیل شده است.
وی اظهار کرد: این نظارت و بازرسی ها به صورت روزانه و منظم و نه تنها صبح ها، بلکه بعدازظهرها نیز از فرآیند توزیع مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی مردم انجام می شود.
دادستان تویسرکان افزود: در این طرح که دستورالعملی کشوری دارد، دادستانی اختیار تام برای دفاع از حقوق مردم و برخورد با گرانفروشی، احتکار و عرضه کالاهای اساسی خارج از شبکه دارد.
ساسانی تصریح کرد: این کمیته علاوه بر کنترل بازار و کالاهای اساسی، نظارت دقیق و موشکافانه ای نیز بر مراکز تولید کننده، انبار‌ها و توزیع کالا‌ها انجام می دهد.
وی عنوان کرد: طرح برخورد همه جانبه با گرانفروشی و احتکار به صورت ویژه از اوایل اسفند ماه جاری آغاز شده و تا فروردین سال آینده ادامه دارد.
دادستان تویسرکان تأکید کرد: امید آن که با ترکیب کمیته متشکل از دستگاه‌های قضایی، نظارتی، انتظامی و تعزیراتی وحدت رویه ای بر نظارت بر بازار ایجاد کرد، تا بتوان بر روند عرضه و توزیع نظارت بیشتری داشته  و رضایت عمومی را جلب کنیم.
زنگنه 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان