آخرین اخبار

21. اسفند 1397 - 22:25   |   کد مطلب: 35282
بنا برتماس گرفته شده افتتاح رسمی استخر بانوان تویسرکان به بعد از عید موکل شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ يكي از مهمترين پروژه هاي شهرستان در حوزه ورزش استخر بانوان است كه از سالها قبل نيمه كاره رها شده بود با ورود دكتر مفتح به شهرستان به عنوان نماينده مردم و با توجه به ضرورت افزايش إمكانات ورزشي خصوصا در مورد بانوان وی تصميم گرفت تكميل آن را در اولويت كار قرار دهد.
بازديدهاي مكرر  مفتح و برنامه ريزي بازديد معاونين وزير ورزش و جوانان در چند نوبت و استاندار سابق همدان و فرماندار و ديگر مسئولان استان و شهرستان و... از جمله فعاليت هاي نماینده مردم تویسرکان در مجلس براي اتمام پروژه مذکور بوده كه در كنار جلسات متعدد با وزير ورزش در تهران و أخذ بودجه قابل توجه امكان تكميل ان را ايجاد كردند.
 اين استخر هم اكنون تكميل  و اماده افتتاح است كه در جلسه اخير دكتر مفتح با وزير ورزش از وی خواسته شد براي افتتاح استخر به تويسركان بيايد و در كنار آن برخي طرح هاي ديگر شهرستان مورد بازديد قرار گرفته زمينه مساعدت بيشتر به ورزش شهرستان پيش ايد.
 بر مبناي تماس امروز مسولان برنامه ريزي سفر وزير، سفر وی به بعد از عيد نوروز موكول شده است، بدين ترتيب يكي از مهمترين پروژه هاي شهرستان كه تأثير بسياري در رشد زيرساخت هاي ورزش شهرستان ، بويژه در خصوص بانوان محترم دارد به بهره برداري مي رسد.
انتهای پیام/
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان