آخرین اخبار

23. اسفند 1397 - 12:16   |   کد مطلب: 35295
معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج گفت: امروز وظیفه این است تا با منطق و استدلال جلوی مدیران ناکارآمد را بگیرم، چرا که برخی از مدیران اجرایی با هوچی گری به معیشت مردم سخت گرفته اند و اگر سوالی می شود می گویند نمی گذرند ما کار کنیم، در حالی که تنها برای اربابان امریکایی خود حرکت می کنند.

به گزارش رودآور؛ «سردار سالار آبنوش» در یادواره شهدای تویسرکان در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان با تأکید بر اینکه هر آنچه ایران اسلامی به آن دست یافته همه به برکت خون شهدا بوده است، گفت: شهدای مرصاد و در رأس آن شهدای تویسرکانی در این عملیات کار مهمی در روزهای پایانی جنگ در حراست ازانقلاب اسلامی انجام دادند که بر کسی پوشیده نیست.

وی اظهار کرد: زمانی که انقلاب به پیروزی رسید دشمنان اسلام گفتند یک حکومت آخوندی نمی تواند دستاوردهایی به دست بیاورد و می خواهند مردم را به 1400 سال پیش برند و با شتر رفت و آمد کنند در حالی که خودشان هم مطئن بودند این گونه نیست و امروز این ایران اسلامی است که سرافرازنه در تمامی عرصه ها و شاخصه های بین المللی در جایگاهی برتر قرار گرفته و خود یک ابرقدرت در راستای اعتلای اسلام است.

*برخی غرب زده ها سیاه نمایی دشمن را باور می کنند

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج افزود: گرچه برخی مدیران وا داده و عده ای اندک اساتید و روشنفکران غرب زده فریب سیاه نمایی های دشمن را خورده اند، اما اسلام و انقلاب به برکت کربلای حسینی(ع) و پرورش یافتگان مکتب سیدالشهداء استوار مانده است.

سردار آبنوش تصریح کرد: دنیای به ظاهر برقدرتی جهان می خواهد که لایه ای روی اسلامیت انقلاب بپوشاند تا صدای آن به جایی نرسد، در حالی که همین انقلاب در جهان انفجار نوری بود که درخشندگی اش را تمام دنیا مشاهده کردند و  در این 40 سال بسیار بیشتر از همه دوران ها، جهانیان به اسلام گرویده اند.

وی عنوان کرد: پیشرفت های انقلاب اسلامی در شاخصه های مهم، در عرصه هسته ای، نانوفناوری، دفاعی و نظامی، علمی و هوا فضا بر کسی پوشیده نیست، اگر ایران 800 دزد  دارد که باید با آنان قاطعانه برخورد شود، نشأت گرفته از آن تفکر نفوذی بود که در جایگاه مدیران رخنه پیدا کرد و در قبال 80 میلیون آدم درستکار نباید به حساب بیایند.

*هزینه های 7تریلیون دلاری امریکا برای نابودی ایران، نشان از کارآمد بودن نظام دارد

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج تأکید کرد: این انقلاب اسلامی تنها با درایت و مدیریت رهبر انقلاب است که در میان هجمه های همه جانبه دشمانان توانسته مقتدارنه بایستد، چرا که تنها هزینه کرد امریکا برای نابودی کشورمان هفت تریلیون دلار است یعنی برابر با هزینه فروش 140 سال درآمدی نفتی ایران.

سردار آبنوش ادامه داد: اساتید دانشگاه هم باید با مردانگی این مسائل را به خوبی برای جوانان تبیین و هم اینکه هزینه های هنگفت شیخ نشین های مرتجع منطقه و تروریست های پرورش یافته غرب را معرفی کنند.

*کمر استکبار با دستاوردهای انقلاب اسلامی شکسته است

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج با تأکید بر اینکه باید تشریح شود که این همه هزینه کرد امریکا برای نابودی ملت ما برای چیست؟، تصریح کرد: این همه هزینه کرد به دلیل ناکارآمدی نظام نیست، آنان از به قدرت و توانمندی های انقلاب اسلامی در این چهار دهه به خوبی آگاه شده اند و اینکه کمر استکبار با پیروزی، دستاوردها و استمرار انقلاب شکسته است.

سردار آبنوش با اشاره به اینکه توانمندی های ایران اسلامی استکبار را اذیت می کند و آنان با ایران هسته ای مات شدند، عنوان کرد: امروز جوانان متدین و ولایی ما در عرصه های مختلفی چون اکتشاف و حفاری مناطق نفتی و ایجاد پالایشگاه ها و ساخت زیردریایی های پیشرفته، سرآمد هستند، با این حال متأسفانه برخی با سیاه نمایی آن 800 دزد نفودی را به رخ می کشاند و دستاوردهای اصلی نظام را نادیده می گیرند.

وی تأکید کرد: داشنمندان جوانان ما متدین، مؤمن، ولایتمدار وانقلابی اند تا جایی که هیچ گاه برای خود هدیه ای طلب نکرده اند جز رضایت ولایت و معتقد هستند هر آنچه به دست آورده اند با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) بوده است.

*دنیای کفر؛ تغییر ساختار قانونی ایران را می خواهد

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج با بیان اینکه دشمن، ایران اسلامی را یک ابرقدرت پذیرفته است، گفت: امروز دنیای کفر واستکبار به دنبال تغییر ساختار قانونی ایران است و چشم امید به همین اقتصاد و معیشت که گاه گاه گلوگاه های آن دست مدیران واداده است، دوخته.

سردار آبنوش با بیان اینکه بارها تقاضا داده ایم که اصلاح طلب و اصول گرایی را کنار بگذارید و دست کمک ما را بپذیرید، اما پاسخ مثبتی نداده اند، اظهار کرد: آنان می گویند ما را مردم انتخاب کرده اند، در حالی که چندی پیش در بندرعباس به دلیل وجود یک مدیر نااهل شاهد بودیم آن همه گوشت فاسد شد و مردم از آن سو برای خرید گوشت در صف ایستاده اند.

*عدم همت مدیران اجرایی برای دستگیری باندهای مافیایی

وی گفت: آیا این مایه شرمندگی برای ما نیست که گروهک های تروریستی مثل داعش را در 20 کلیومتری مرز زمین گیر می کنیم اما نمی توانیم باندهای مافیایی اقتصادی را دستگیر کنیم؟ ماجرا چیست؟ متأسفانه اجازه ورود به همکاری برای دستگیری باندهای مافیایی به ما نمی دهند تا برادران و برادرزاده هایشان راحتر به برنامه های خود برسند.

*هوچی گری به جای پاسخگویی به مطالبات مردمی

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج عنوان کرد: امروز وظیفه این است تا با منطق و استدلال جلوی این مدیران ناکارآمد را بگیرم، چرا که برخی از مدیران اجرایی با هوچی گری به معیشت مردم سخت گرفته اند و اگر سوالی می شود می گویند نمی گذرند ما کار کنیم، در حالی که تنها برای اربابان امریکایی خود حرکت می کنند.

سردار آبنوش ادامه داد: برخی مدیران اجرایی به جای پاسخ گویی و شفاف سازی هوچی گری می کنند در قبال آنان باید قانون از کجا آورده ای؟ را اجرایی کنند به ویژه برای برادران و آشنایان خود.

لینک گزارش تصویری از یادواره امروز

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان