آخرین اخبار

24. اسفند 1397 - 18:43   |   کد مطلب: 35305
عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) گفت: کار تشکیلاتی دیگ زود پز یا همان کارخانه انسان ساز سریع است، چرا که آدم ها در یک کار گروهی، با هدف و انگیزه، صبر و تحمل و قدرت مسئولیت پذیری و انجام وظیفه حول یک محور را به خوبی می آموزند.

به گزارش رودآور؛ «دکتر حسین عرب اسدی» عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) عصر امروز در جمع فعالان فرهنگی تویسرکانی و در دوره آموزشی قندآب، گفت: اینکه ما چه اندازه ارزش داریم و برای ارتقاء این ارزش و جایگاهمان با یک هدف متعالی برنامه ریزی می کنیم و مسئولیت برای کسب تجربه و بالابردن تحمل و تدبرمان می پذیریم یک شرط در کار تشکیلاتی است.

وی اظهار کرد: کار تشکیلاتی استعداد و ظرفیت افراد را ارتقاء بخشیده و تقویت می کند و هر آنچه این ظرفیت اوج بگیرید انسان آستانه مقاومت و استقامتش نیز بالاتر می رود.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) افزود: کار تشکیلاتی دیگ زود پز یا همان کارخانه انسان ساز سریع است، چرا که آدم ها در یک کار گروهی، با هدف و انگیزه، صبر و تحمل و قدرت مسئولیت پذیری و انجام وظیفه حول یک محور را به خوبی می آموزند.
عرب اسدی تصریح کرد: کار تشکیلاتی با ایجاد زمینه تمرین برای اعضاء، آنان را برای حضور پررنگ در اجرای برنامه های خود در راستای رسیدن به هدفی مشخص آماده می سازد.

وی عنوان کرد: در کار تشکیلاتی تحقیر و تخریب معنا و جایگاهی ندارد، آنچه که یک کار گروهی را به سرانجام می رساند تکریم و رشد انسان ها است.
عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) ادامه داد: بی تردید افرادی می توانند در یک گروهی به بهترین شکل وظایف خود را انجام دهند که قدرت تحمل انتقادات یکدیگر را داشته باشند و با یک برنامه ریزی هدفمند ظرفیت و ارزش های تک تک اعضاء با محوریتی واحد را در مسیر اصلی خود حرکت دهند.
زنگنه 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان