آخرین اخبار

26. اسفند 1397 - 5:45   |   کد مطلب: 35311
مدير مخابرات منطقه همدان گفت: می خواهیم بستر اینترنت را از کابل مسی به سمت فیبر نوری ببریم واین لازمه اش اطلاع رسانی و آگاهی مردم و مسئولان ازمزایای این فناوری جدید است.

به گزارش رودآور؛  گرزین، مدير مخابرات منطقه همدان در  جریان سفره یک روزه خود به تویسرکان با کارکنان مخابرات این شهرستان دیدار وگفتگو کرد و مسایل و مشکلات مخابرات و همچنین و کارکنان موردبحث و بررسی  قرار گرفت.
وی همچنین به اتفاق  جعفری معاون شبکه و شمس الهی رئیس اداره مخابرات تویسرکان ازتعدادی از روستاهای این شهرستان بازدید و امکانات شبکه ای و مخابراتی را ازنزدیک بررسی کردند. 
مدير مخابرات منطقه همدان در دیدار با فرماندار تویسرکان نیز در مورد  بهبود کیفیت سرویس های مخابراتی صحبت کرد.
گرزین، در این سفر علاوه بر دیدار با کارکنان با تعدادی از مسئولین این شهرستان فرماندار و دکتر مفتح  دیدار و گفتگو کردند .
وی فیبرنوری را محور توسعه عنوان کرد و گفت: با مساعدت شما و مردم عزیز استان می خواهیم بستر اینترنت را از کابل مسی به سمت  فیبر نوری ببریم واین لازمه اش اطلاع رسانی و آگاهی  مردم و مسئولان ازمزایای این فناوری جدید است.
همچنین «حبیب مومیوند» فرماندار شهرستان تویسرکان  در این دیدار گفت : یکی از اصلی ترین لوازم و پیش نیازهای توسعه پایدار در دنیای امروز بهبود و ارتقای شاخص های مخابراتی و ارتباطی است.
وی اظهار کرد : امروز توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان زیرساخت تمام بخش های کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است.
در این دیدار در خصوص  رفع مشکل و پوشش آنتن دهی بعضی از روستا هاو  سرعت کم اینترنت،  آنتن دهی ضعیف شبکه های تلفن همراه و بهبود کیفیت آنتن دهی همراه اول در بعضی از نقاط شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان