آخرین اخبار

2. فروردين 1398 - 9:00   |   کد مطلب: 35335
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و آشنایی نسل جوان با فرهنگ رشادت و خداشناسی به سبک شهدایی به ویژه در ایام نوروز، بهار معنوی خاصی را در دل ها رقم می زند.

«مرتضی سیاهوشی» صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور تویسرکان به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: استقبال بسیار زیادی از این سفر معنوی برای ایام نوروز شد، اما متأسفانه به دلیل کمبود امکانات از جمله نبود اتوبوس به تعداد لازم و کمبود بودجه، بالاجبار تنها 140 نفر  را روانه این سفر معنوی کردیم.
سرهنگ سیاهوشی اظهار کرد: سال گذشته نیز بیش از 600 تویسرکانی در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و محلات از فضای معنوی مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور بهره مند شدند.
وی با تأکید بر اینکه راهیان نور، بسترساز فضایی فرهنگی و معنوی برای خودسازی است، عنوان کرد: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و آشنایی نسل جوان با فرهنگ رشادت و خداشناسی به سبک شهدایی به ویژه در ایام نوروز، بهار معنوی خاصی را در دل ها رقم می زند.
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: زمان سفر کاروان راهیان نور برای مناطق عملیاتی غرب دو روز و برای جنوب کشور سه روز در نظر گرفته شده است و در این اردوها زائران از برنامه های فرهنگی بسیاری از جمله مسابقه های متنوع و سخنان روایان دفاع مقدس استفاده می کنند.
«حسین سوری» جانشین فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان هم در گفت و گویی عنوان کرد: صبح امروز 140 نفر از مردم ولایی و شهید پرور این شهرستان در قالب نخستین کاروان راهیان نور، راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند. 
وی با بیان اینکه راهیان نور فرصت مناسبی برای خودسازی و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار کرد: زائران کربلای ایران از یادمان های مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در شلمچه، کربلای4 (علقمه) و اروند بازدید می کنند.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: قدم گاه شهدا همراه با روایت گری روایان فتح زمینه ساز انتقال مفاهیم و معانی تربیتی و فرهنگ ایثار و شهادت برای همگان به ویژه نوجوانان و جوانان است.
زنگنه 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان