آخرین اخبار

6. فروردين 1398 - 16:41   |   کد مطلب: 35360
رئیس پلیس‌راه استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر تمامی راه های استان باز است، گفت: صبح امروز تردد در محورها و گردنه های برفگیر با زنجیرچرخ امکان پذیر بود، اما اینک با برف روبی انجام شده، تردد بدون زنجیر چرخ هم امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ صبح امروز بر اثر بارش برف به طور عمده  محورها و گردنه‌های استان همدان سفید پوش شد و پلیس راه استان بدون زنجیر چرخ اجازه تردد به خودروها در راستای حفظ سلامت و جلوگیری از تصادف را نمی داد.
هم اینک خوشبختانه با حضور به موقع عوامل راهداری تمامی محورها برف روبی شده است.
در این باره «سرهنگ رضا عزیزی» رئیس پلیس‌راه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اعلام اینکه تمامی راه های استان باز است، گفت: در حال حاضر با اقدام به موقع راهداری و همکاری آنان برف روبی محورها و گردنه های برفگیر از جمله نهاوند، اورزمان، سوباشی، نورآباد و خیرآباد به خوبی انجام شده و تردد بدون زنجیر چرخ هم امکان پذیر است.
وی اظهار کرد: البته با توجه به اینکه بارش ها ادامه دارد، از رانندگان و مسافران عزیز می خواهیم زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند تا در صورت نیاز از آن به موقع استفاده کنند.
به گزارش رودآور، هم‌وطنان عزیز می تواند قبل از ورود به محورهای کوهستانی و تصمیم به تردد با شماره تلفن ۱۴۱ تماس گرفته و از آخرین وضعیت محورهای کشور اطلاع یابند.
زنگنه 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان