آخرین اخبار

14. فروردين 1398 - 16:23   |   کد مطلب: 35392
نماینده مردم همدان در مجلس با تأکید بر اینکه مردم تشنه قاطعیت مسئولان در برخورد با اخلال گران اقتصادی هستند، گفت: مشکلات کنونی معیشتی مردم همه اش که مرتبط با امریکا نیست، مدیریت ضعیف تیم اقتصادی دولت عامل اصلی گرانی ها است.

«امیرخجسته» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ درباره اوضاع نابسامان قیمت مایحتاج اصلی سفره مردم و صیفی جات به ویژه پیاز، گفت: اینکه دستگاه های اجرایی توان مدیریت قیمت پیاز را ندارند تا به بالای 14 هزار تومان برسد، دیگر شاید جای تعجب ندارد، چرا که در مابقی حوزه های اقتصادی هم ضعیف عمل کرده است.

وی اظهار کرد: عده ای اخلال گر داخلی و گاهی هم خارجی دست به صادرات بی رویه اقلامی چون سیب زمینی، پیاز، کاهو و گوجه زده اند و با خرید این محصولات از میدان بارها زمینه گران شدنشان را فراهم ساخته اند و هیچ کسی هم نیست اوضاع را مدیریت کند.

* مردم می گویند دولت در کنترل و نظارت بر بازار بی خیال است

نماینده مردم همدان در مجلس افزود: مردم ما از این همه سوءمدیریت و یا عدم مدیریت بر اوضاع و احوال بازار به ویژه بازار در در تعطیلاتی که گذشت، ناراحت و عصبانی هستند و تأکید دارند که چرا دولت بیخیال و بی تفاوت است.

خجسته با بیان اینکه بی توجهی دولت یک طرف و نبود برنامه جامع از سوی تیم اقتصادی اش برای ساماندهی اوضاع معیشتی مردم این نارضایتی ها را به وجود آورده، تصریح کرد: مردم از دولت می خواهند تا قاطعانه با اخلاگران و قاچاقچیان در هر سطحی برخورد کنند.

* مردم تشنه قاطعیت مسئولان در برخورد با اخلال گران اقتصادی هستند

وی عنوان کرد: مردم تشنه قاطعیت مسئولان در برخورد با اخلال گران هستند چرا که درآمد ناچیز آنان کفاف خرج و مخارج زندگی این روزها را به سختی می دهد.

نماینده مردم همدان در مجلس ادامه داد: کجاست آن تدبیر و درایتی که از قاچاق در مرزها جلوگیری کند تا لااقل مایحتاج مردم را به دیگر کشورها بی رویه صادر نکنند و مرزها را کنترل کنند و مانده ایم چرا هنوز هم که هنوز هیچ دستگاه اجرایی درباره صادر شدن گوسفندهای مولد پاسخ قابل قبولی نداده است.

* مدیریت ضعیف تیم اقتصادی دولت؛ عامل اصلی گرانی ها

خجسته تأکید کرد: مشکلات کنونی معیشتی مردم همه اش که مرتبط با امریکا نیست، مدیریت ضعیف عامل اصلی گرانی ها است و می طلب تیم اقتصادی دولت در این زمینه بهتر از این ها با برنامه ریزی جامع وارد عمل شود.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان