آخرین اخبار

18. فروردين 1398 - 21:32   |   کد مطلب: 35413
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بيان اينكه مطالبه‌گری از سوی اصحاب رسانه فریاد زده شود گفت: پرداختن به حواشی و افراطی‌گری مانع از توسعه می‌شود.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه رسانه محرکی قوی در عرصه‌های مختلف اجتماعی است و نقش مربیگری دارد اظهار کرد:‌ مردم روزنامه را صرفاً برای دریافت اطلاعات خام نمی‌خوانند بلکه به نقش قوی رسانه در عرصه‌های مختلف به ویژه فرهنگ‌سازی واقف هستند.

وی با تأکید بر اینکه رسانه برای فعالیت نیاز به صداقت دارد؛ نقش این مجموعه را در تقابل با رسانه‌های معاند بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: دشمن از طریق رسانه‌، شبیخون فرهنگی به راه انداخته که باید هوشیار بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه گرایش افراطی به رسانه آسیب می‌رساند و باید مواظب بود افزود: رسانه‌ها پل ارتباطی مردم و مسؤولان هستند و مدیریت این ارتباط باید مد نظر باشد.

وی با تأکید بر اینکه با رسانه‌های استان آشنا هستم و حتی زمانی که در قم بودم رسانه‌ها را رصد می‌کردم، از نجابت رسانه‌های استان سخن به میان آورد و گفت: باید با نجابت و صداقت مسیر توسعه استان را به همراه مطالبه‌گری پیمود.

رسانه‌های همدان نجابت دارند

شعبانی با بیان اینکه مسئله توسعه استان امر جدی است و نه تنها در اقتصاد بلکه در عرصه‌های مختلف باید مورد توجه باشد گفت: در زمینه توسعه اقتصاد مقاومتی باید راهکارهای مختلف مطالعه و اجرایی شود.

وی با تاکید به اینکه باید دو کار اساسی صورت گیرد و ابتدا باید زیرساخت‌های توسعه فراهم شود افزود: اگر مباحث زیربنایی رخ ندهد نمی‌توانیم شاهد توسعه باشیم که این مهم نیازمند توسعه تفکر عمومی استان است.

ضرورت کنار گذاشتن حواشی در راستای توسعه

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه گاهی حواشی در استان برجسته می‌شود و به جای اینکه به متن اصلی پرداخته شود درگیر حواشی می‌شویم خاطرنشان کرد: گاهی آنقدر حواشی وجود دارد که متن اصلی فراموش می‌شود در صورتی که اگر می‌خواهیم استان توسعه یابد نیازمند کنار گذاشتن حواشی و وحدت هستیم.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کرد فضای تنش‌ها و اختلافات کاهش پیدا کند در ادامه نسبت به درخواست یکی از خبرنگاران به تلاش در رونق تولید در استان گفت: در این راستا علاوه بر بکارگیری مشاوران، تشکیل کارگروه تخصصی اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است.

دفتر نماینده ولی فقیه حامی اقتصادی است

شعبانی با بیان اینکه دفتر نماینده ولی فقیه عامل اقتصادی نیست اما حامی اقتصادی است افزود: از سرمایه‌گذاران در استان حمایت خواهیم کرد و از مدیران مطالبه‌گری خواهیم داشت.

وی با تاکید به اینکه رسانه‌ها نیز روحیه مطالبه‌گری داشته باشند و باید مطالبه‌گری از سوی  این قشر فریاد زده شود گفت: اگر مطالبه‌گری رخ ندهد رونق تولید را شاهد نخواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به حمایت از رسانه‌ها و تسهیل برای حضور بهتر خبرنگاران بانو در جامعه گفت: البته باید دید این حمایت‌ها چگونه می‌تواند موثرتر باش که نیازمند تفکر است.

وی با بیان اینکه از رسانه‌ها حمایت خواهم کرد البته به شرط رعایت چارچوب‌ها و خطوط قرمز نظام از سوی اصحاب رسانه که شکر خدا جز این هم نیست تاکید کرد: حمایت از رسانه‌ها در چارچوب‌ها به معنای توجه به گرایش‌های سیاسی نیست بلکه انقلابی‌گری و پایبندی به نظام اسلامی مورد توجه است.

تشکیل مجمع جوانان در همدان

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه با تمام توان در حمایت از رسانه‌ها قدم برخواهیم داشت در ادامه در پاسخ به نحوه بهره‌مندی از ظرفیت جوانان افزود:‌ مجمع جوانان را در استان تشکیل داده‌ایم که از شما هم دعوت می‌کنیم در این مجمع شرکت کنید.

وی با اشاره به اینکه از جوانان صاحب اندیشه و فکر استفاده خواهیم کرد تصریح کرد: امیدوارم  چند سال آینده شاهد بروز جوان‌هایی خلاق و دارای فکر در عرصه‌های مختلف در استان باشیم.

شعبانی با بیان اینکه همدان جوانان نخبه خوبی دارد اما گمنام هستند که امیدواریم شرایطی فراهم شود که از ظرفیت آنها بهره‌مند شویم در ادامه خطاب به جمع تاکید کرد: اگر خواستید مرا را نقد کنید اول به خودم بگویید چرا که سهل‌الوصول هستم، اگر به نقد شما توجهی نکردم آن وقت می‌توانید آن را رسانه‌ای کنید.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم با وحدت، انسجام و رعایت چارچوب اسلامی بتوانیم در راستای توسعه پیش رویم، از زحمات 15 ساله آیت‌الله محمدی در کسوت، نمایندگی ولی فقیه تشکر کرد و گفت: از خدمات سایر نمایندگان ولی فقیه در استان نیز تشکر می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امروز وظیفه نمایندگی ولی فقیه به بنده محول شده که با همراهی اصحاب رسانه، مردم و مسوولان امیدوارم کارهای خوبی را برای توسعه اقتصادی، فرهنگی، علمی و دینی جامعه انجام دهیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان