آخرین اخبار

19. فروردين 1398 - 11:17   |   کد مطلب: 35415
چندی روزی می شود که تعدادی از دانش آموزان تویسرکانی به مسئولیت بسیج دانش آموزی پای کار آمدند تا در یک اردوی جهادی به تعدادی از همشهریان عزیز در برای ترمیم و مرمت خانه هایشان که در مناطق محروم به علت بارش های شدید باران دچار آسیب شدند، خدمترسانی کنند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ یازدهم و داوزدهم فروردین ماه سال جاری به دنبال بارش های شدید، تعدادی از خانه های روستایی و یا حتی شهری دچار آسیب جدی شدند و به سرعت نیاز به مرمت داشتند.

از این رو در یک حرکت جهادی، تعدادی از دانش آموزان تویسرکانی به مسئولیت بسیج دانش آموزی پای کار آمدند تا در یک اردوی جهادی هفت روزه به تعدادی از همشهریان عزیز در برای ترمیم و مرمت خانه هایشان خدمترسانی کنند.

در این باره «مسعود بیات» مسئول بسیج دانش آموزی برادران شهرستان تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: دانش آموزان جهاد گر ما برای نخستین اردوی جهادی در سال جدید، کمک به مناطق محروم را در دستور کار خود  قرار دادند.

وی با تأکید بر آن که اولویت در سال جاری کمک به بازسازی و بهسازی خانه های روستایی در معرض تخریب است، اظهار کرد: به همین علت گروه جهادی شهید حبیبی کار خود را در سال جاری در شهر فرسفج و روستاهای کریم آباد و قلی لاله آغاز کرده است.

مسئول بسیج دانش آموزی برادران شهرستان تویسرکان همچنین از بهسازی، زیباسازی، مرمت تعدادی از خانه ها و یا مدارس روستایی در چهار روستای محروم در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این زمینه سال 97 ، 160 دانش آموز جهادگر پای کار بودند و از تعطیلات خود برای خدمترسانی بهره بردند.

زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان