آخرین اخبار

19. فروردين 1398 - 10:07   |   کد مطلب: 35416
به دلیل پدیده تراوش (آب زدگی از کف زمین) برای ساخت زهکش امروز تنها تونل استان در تویسرکان از سوی راهداری تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ بامداد امروز تنها تونل استان همدان واقع در ورودی شهر تویسرکان از مسیر جوکارـ تویسرکان به دلیل پدیده تراوش یا همان آب زدگی از کف زمین، چیزی شبیه رانش زمین مسدود شده است.

در این باره « علی عبدالمالکی» کارشناس اداره راهداری تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی مسیر تویسرکان به جوکارـ همدان از سمت تونل این شهرستان مسدود شده است، گفت: به همین دلیل رانندگان عزیز برای تردد می توانند مسیر جاده قدیم تویسرکان به همدان را که باز است برای تردد برگزینند.

وی اظهار کرد: در روزهای یازدهم و داوزدهم فروردین ماه بارش های شدیدی در عمده استان های کشور و به تبع در همدان و شهرستان تویسرکان رخ داد، همین بارش ها زمینه را برای ایجاد پدیده تراوش یا همان جمع شدن آب از زیر زمین و تخریب بخشی از مسیر نزدیک به تونل را فراهم ساخته است.

کارشناس اداره راهداری تویسرکان افزود: رانندگان می توانند برای تردد به همدان از مسیر جاده قدیم در تردد باشند، چرا که مسیر گنجنامه هم به طور معمول از 15 آذر ماه هر سال تا 15 اردیبهشت سال بعد به دلیل برفگیر بودن مسدود است.

عبدالمالکی تصریح کرد: امید است که تا پایان وقت امروز با توجه به اقدام زودهنگام نیروهای راهداری مشکل به وجود آمده برطرف شود.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان