آخرین اخبار

23. فروردين 1398 - 13:32   |   کد مطلب: 35436
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه امریکا به دنبال خوش رقصی و جلب رضایت صهیونیسم کودکش است, گفت: امریکا به زودی جواب یاوه گویی های خود را قاطعانه از جمهوری اسلامی ایران می گیرد.

به گزارش رودآور؛ ,سرهنگ مرتضی سیاهوشی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه وظیفه و اولویت اصلی سپاه پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است, گفت:  در طول سال های پس از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرجا که نیاز بوده به میدان حمایت از آحاد مردم آمده است.
وی با تاکید بر اینکه ولایتمداری و مردمی بودن از ویژگی های اصلی سپاه است,  اظهار کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس, سازندگی و حمایت از مظلومان جهان و استکبارستیزی و جبهه مقاومت همیشه در خط مقدم بوده و هست و در عمل این مطلب را به خوبی نشان داده است.
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: حال این روزها ترامپ دیوانه سپاه با این خدمات به مردم را ترویست می داند اما به شهادت رساندن افراد بی گناه و به ویژه پاسداران را اقدام ترویستی نمی داند.
سرهنگ سیاهوشی با بیان اینکه ملاک تروریست خواندن امریکای جنایتکار همراه بودن یا نبودن با رژیم غاصب صهیونیستی است, افزود: جنایت های امریکا از جمله کشتارهای مردم بی پناه در سراسر جهان همچون اقدامات تروریستی در سوریه,عراق, یمن, افغانستان و بسیاری دیگر از کشورهای ستم دیده بر کسی پوشیده نیست اما آنان اگر کسی با صهیونیسم کودک کش مخالفت کنند را ترویست می دانند که نشانه خباثت آنان است.
وی تأکید کرد: به زودی امریکای جهانخوار قطعا نه تنها با برخورد قاطع ایران اسلامی مواجه خواهد شد یلکه تمام ملت های آزاده جهان در برابرش ایستادگی می کنند.
زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان