آخرین اخبار

23. فروردين 1398 - 17:03   |   کد مطلب: 35438
ائمه جمعه استان همدان با پوشیدن نمادین لباس سبز سپاه پاسداران در خطبه های نماز جمعه گفتند: سپاه به عنوان سدی محکم در برابر دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارد و دلیل این همه دشمنی با سپاه به خاطر فعالیت های این نهاد انقلابی است.

به گزارش رودآور؛ ائمه جمعه استان همدان ضمن دعوت خود و مردم به تقوای الهی افزودند:برادران ما در استانهای مختلف نیاز به کمک دارند و ما باید خود را شریک غم آنها بدانیم و به امور مسلمین رسیدگی کنیم و کسی که به فکر مشکلات برادرش نباشد مسلمان نیست وهمچنین افزودند: دشمن دنبال تفرقه بین لر ترک و بلوچ و فارس است ما نباید اجازه دهیم وحدت ملی دستخوش تغییر شود و سرمایه نظام دچار تزلزل شود.

سخنران قبل از نماز جمعه شهر همدان:

دشمن دنبال نقاط قوت و ضعف کشور است / در کشوری هستیم که خدمتگزارانش چشم خار دشمن هستند

 عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت؛ در سنگر علم از نظام جمهوری اسلامی ایران پاسداری می کنیم .

 زلفی گل در پیش خطبه های نماز جمعه اظهار داشت؛ وحدت ملی تا بحال باعث شده که نظام جمهوری اسلامی قوام داشته باشد و در ۸ سال جنگ دفاع مقدس لر و ترک و بلوچ و فارس و همه با هم به صورت واحد وجبی از خاک خود را به دشمن ندادند.

وی ادامه داد؛ علیرغم اینکه همه دنیا یک طرف بود و جمهوری اسلامی طرف دیگر بود همه تلاش دشمن ایجاد تفرقه در بین کشور است و ما باید خودزنی نکنیم و عاقلانه رفتار کنیم .

 زلفی گل بیان کرد؛ دشمن دنبال تفرقه بین لر ترک و بلوچ و فارس است ما نباید اجازه دهیم وحدت ملی دستخوش تغییر شود و سرمایه نظام دچار تزلزل شود.

وی عنوان کرد؛ عمود خیمه نظام رهبری است و رهبری اجازه ندادند استقلال و آزادی دچار تغییر شودو جزو معدود کشورهایی هستیم که دارای استقلال سیاسی هستیم و عمود خیمه نظام باعث شده که علیرغم توطیه های چندساله کشتی نظام سلامت باشد .

عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت؛ نیروهای نظامی کشور اعم از پاسداران و ارتشیان و نیروی انتظامی در کنار یکدیگر باعث ثبات نظام بودا ند و دشمن سعی می کند بین ارتش و سپاه اختلاف ایجاد کنند و ما باید بدانیم ارتش و سپاه یک لشگر الهی است و دشمن با سپاه مخالف است چون اجازه ندادند دشمن به اهداف خودش برسد و اجازه تجاوز به حریم و حرم را ندادند.

امام جمعه شهرهمدان:

کلید رفع همه مشکلات تقوا است و کلید مذاکره با کدخدا نیست / برادران ما در استانهای مختلف نیاز به کمک دارند

حجت الاسلام و المسلمین موسوی اصفهانی گفت ؛ کلید هر سدی تقوای الهی است و اگر همه تقوای الهی را رعایت کنند مشکلات کمتر است .

حجت الاسلام موسوی اصفهانی  در استان اظهار داشت؛ شب بسیار بزرگی را در پیش داریم که بعد از شب قدر شبی به این عظمت نیست و شب میلاد منجی عالم بشریت است .

حجت الاسلام موسوی اصفهانی عنوان کرد؛ شب و روز باید به فکر خودسازی باشیم و در سایه اجتناب از خوردن و آشامیدن و گناه باید خودسازی کنیم .

آیت الله موسوی اصفهانی گفت؛ هر چه ریاضت شرعی بکشیم به حرکت به سوی رسول خدا نزدیک می شویم .

موسوی اصفهانی  تصریح کرد؛ امروز اسلام نیاز دارد گل و لای را از زندگی مردم و مستمندان جدا کنیم و نیت ما در کمک نباید عکس و فیلم و انتشار در فضای مجازی نباشد بلکه خالصانه باشد .

حجت الاسلام موسوی اصفهانی  افزود؛ اگر افراد خود ساخته شدند در تبلیغات انتخابات  خود می گویند خط قرمز ما خلاف شرع است و هیچکس حق ندارد بر خلاف موازین از من طرفداری کند .

وی عنوان کرد؛ جوانان عزیز باید بدانند جوان خودساخته می تواند مملکت را خوب بسازد و اگر تعهد و تقوا نداشته باشد نمی تواند بار سنگین را بکشد .

آیت الله موسوی اصفهانی در همدان گفت؛ برادران ما در استانهای مختلف نیاز به کمک دارند و ما باید خود را شریک غم آنها بدانیم و به امور مسلمین رسیدگی کنیم و کسی که به فکر مشکلات برادرش نباشد مسلمان نیست .

حجت الاسلام والمسلمین  بیان کرد؛ افتخار می کنیم که بتوانیم قدمی در مسیر کمک به مسلمین برداریم و غمی از خانواده ای برداریم ، امت پیغمبر اسلام باید همت کنند و کمک ها باید به مقداری باشد که مسولین اعلام کنند نیازی به چادر و پتو و .....نداریم .

وی گفت؛ این امت در ۴۰ سال انقلاب تمام مشکلات را تحمل کرده است و این امتحان الهی است که باید سربلند ‌بیرون بیاییم .

امام جمعه شهرستان ملایر:
کمک به مردم نماد سپاه خدمت گذار است
حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به اقدام آمریکا در رابطه با تروریستی خواندن سپاه اظهار داشت: دلیل اینکه آمریکا بر خلاف قانون بین المللی سپاهی که جزء قانون اساسی ماست را نادیده می گیرد مسئله نیست  جز اینکه از این مجموعه شجاع و تربیت یافته مکتب امام حسین(ع) سیلی محکمی خورده است.
وی افزود:  کودتای نظامی، قائله های ابتدای انقلاب، فتنه های 78 و 88، به راه انداختن القاعده و داعش در منطقه برا ناامنی و هر برنامه و فتنه ای که آمریکا در ایران و منطقه داشته توسط سپاه و بسیجیان خنثی شده است و سپاه سیلی محکمی به آمریکا زده است.
امام جمعه ملایر گفت: این اقدام آمریکا حرفی زود گذر و موقت بود چرا که در آن روز انتخابات پارلمانی اسرائیل در حال برگزاری بود و خواستند حرفی زده باشند و به شیطان کوچک نتانیاهو چراغ سیزی داده باشند.
وی گفت: ترامپ فکر نکند کار جدیدی کرده است و قبل از این هم در 11 سپتامپر جرج بوش سپاه را به عنوان یک نهاد تروریستی اعلام کرد اما جرات اجرای آن را نداشت چرا که این اقدام همچون تیر زدن به پای خودشان است.
حجت الاسلام برقراری به حضور نیروهای متعدد آمریکا در منطقه  و ناو و پایگاه های آنان در خلیج فارس اشاره و بیان کرد:  اگر مجلس آمریکا قصد اجرایی این مصوبه را داشته باشد قبل از هر تصمیم گیری  تروریست های امریکایی در منطقه محو و نابود خواهند شد و خودشان در منطقه ضرر می کنند.
وی تاکید کرد: اولین کسانی که از این مسئله نگران و ناراحت هستند نظامیان امریکایی در منطقه هستند.
امام جمعه ملایر با اشاره به حمایت همه جانبه مردم از سپاه پاسداران در روزهای اخیر تصریح کرد: مردم ایران همه سپاهی اند و سپاه پاسداران یک مجموعه مردمی و محبوب و همواره در کنار مردم بوده است.
وی افزود: مردم می بینند که سپاه پاسداران چه توانایی دارند و در کمک به سیل زدگان درجه داران عالی رتبه سپاه در کنار ارتشیان و نیروهای انتظامی و در کنار مردم حضور داشتند.
امام جمعه ملایر گفت:  کمک به مردم نماد سپاه خدمت گذار است و سپاه مجموعه ای منسجم بوده و در دل مردم ماندگار است و هیچ ابر قدرتی نمی تواند کاری کنند.
وی با تقدیر از نمایندگان مجلس برای حمایت از سپاه بیان کرد: این اقدام مجلس شورای اسلامی به امریکا نشان داد که همه احزاب و گروه و مردم در کنار هم هستند
امام جمعه ملایر تاکید کرد: امید است نماینده های مجلس شورای اسلامی با تفکر سپاهی در مجلس مصوباتی را به اجرا برسانند که آمریکا دیگر هیمچون غلط هایی  نکند.
وی با اشاره به در پیش بودن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان بیان کرد: این امامزاده بزرگوار بهترین اسوه برای جوانان ما است چرا که اخلاقی همچون پیامبر(ص) دارد و ما باید در عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اخلاقی نبوی داشته باشیم.
وی تاکید کرد: مسئولین و نهادهایی که با جوانان ارتباط دارند آنان را به سمت مسائل دینی سوق دهند و به آنان کمک کنند و به مسیر سربلندی هدایت کنند و این از وظایف اصلی این مسئولین است.
امام جمعه ملایر به وضعیت سیل در استان های کشور اشاره کرد و گفت: سه استان ما درگیر سیل هستند و رهبری اهتمام ویژه ای به این مسئله داشته و دستور حضور نیروهای مسلح را در این مناطق دادند که ما شاهد حضور موثر این نهادها در مناطق سیل زده بودیم.
وی با تقدیر از کمک های مردمی ملایر به مناطق سیل زده بیان کرد: اقشار مختلف مردم در گروه های مختلف به مردم سیل زده کمک کردند و که جای تقدیر دارد و امید است اینها ادامه داشته باشد.

امام جمعه شهرستان نهاوند:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دل مردم جای دارد و در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این نهاد مردمی همواره موفق بوده است

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سپاه پاسداران در دفاع مقدس موفق عمل کرد و در کنار ارتش اجازه نداد یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد

بعد از جنگ نیز در فتنه های ۷۸ و ۸۸ سپاه موفق عمل کرد و همواره پاسدار انقلاب اسلامی بوده است

امروز نیز در از بین بردن داعش و گروهک های تکفیری سپاه نقش اصلی را بر عهده داشت و عصبانیت آمریکایی ها به خاطر فعالیت های سپاه است

امریکایی ها خودشان مظهر تروریست ها هستند و هرجا ناامنی باشد امریکایی ها نقش اصلی را بر عهده دارند ولی دیگران را به تروریست بودن متهم می کنند

امریکایی ها خودشان اعلام کردن ۷ تریلیون دلار در خاورمیانه خرج کردند ولی به اهدافشان نرسیدند و مجبور هستند برای سفر به منطقه به صورت شبانه و مخفیانه اقدام کنند

سپاه با اقتدار و صلابت در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده است و این قدرت و صلابت دشمنان را ناامید کرده است

سپاه اجازه نداد که تروریست ها عراق و سوریه را از بین ببرند و اهداف شوم آمریکایی ها را در منطقه پیاده کنند

تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران نشان از عصبانیت و دشمنی آمریکایی ها است ولی با این اقدام، نیروهای آمریکایی در منطقه نیز به عنوان تروریست شناخته می شوند

سپاه به عنوان سدی محکم در برابر دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارد و دلیل این همه دشمنی با سپاه به خاطر فعالیت های این نهاد انقلابی است.

امام جمعه شهرستان رزن:

امام جمعه رزن در خطبه های این هفته با اشاره به ترفندهای دشمنان گفت:دشمن به دنبال گرفتن عفت از جامعه و فروپاشی جامعه از این طریق است است.دشمن میخواهد کشور را اندلوسی کند

حجت الاسلام عبدالعظیم مولازاده ادامه داد:زلزله لرستان خسارت مالی و جانی را برجسته گذاشت.هرچند با وجود خشکسالی چندین ساله موجب شادی شد اما سطح خسارت در این چندین استان و کمبودهای مانند خوراک و پوشاک بسیار بالاستامیدواریم مردم با کمک خود مرهمی بر مشکلات باشند

وی با اشاره به تروریست نامیدن سپاه پاسداران یکی از بدعتهای است که ترامپ در نظام بین الملل گذاشت و در هیچ جای تاریخی سابقه ندارد بخشی از یک نظام سیاسی را تروریست بدانند .

مولازاده افزود:این خلاف نظام بین الملل است که بخشی از نظام را تروریست اعلام کند.آنچه آمریکا اعلام کرد نتیجه حقارت و ناکامی آمریکا از انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد:عقده گشایی آمریکا علیه سپاه به موفقیت‌های چشمگیری است که سپاه در منطقه است.
سپاه در مقابل نقشه کودتا ،اشوب و جنگ سپر امنیتی و دفاعی در ایران است و آنها از این ناراحت هستند که سپاه اجازه نابودی نظام را نداده است.

وی افزود:سپاه در همه دوران تحریم توانسته است شعله تولید را روشن نگه داشته است.سپاه در جریان مردمی اسلامی خاورمیانه محیط را برای آمریکا نا امن کرد

استاد حوزه افزود:سپاه بر پایگاه های آمریکا در خلیج فارس و عراق و سوریه رصد می‌شود.سپاه باعث شد هزینه ۷ هزار میلیارد دلاری آمریکا در منطقه نتیجه نداشته باشد،۷ هزار میلیارد دلار را از دست دادند اما جبهه مقاومت پیروز شد

وی با اشاره به دست آوردهای موشکی اضافه کرد:سپاه توانست در هوا فضا موشکهای بلند برد و کوتاه برد تحویل کشور دهد.در حالی کهیک زمانی یک تفنگ هم نداشتیم اما امروز توان صادرات سلاح داریم،سپاه در حوزه های عمرانی و بهداشتی و اجتماعی و فرهنگی کمک کار دولتها بوده است.

شکست‌های متوالی آمریکا در منطقه باعث تروریست اعلام شدن سپاه شده است.

ترامپ از شما تشکر میکنیم که حماقت شما باعث اثبات حقانیت سپاه شد.

شما ملت ما را بصیر کردید و ملت بار دیگر به واقعیت سپاه آگاه شد .
امروز ۸۵ میلیون سپاهی در کشور وجود دارد

اگر امروز من و امثال من ملبس به لباس مقدس پاسداری شدیم این گوشه ای از اتحاد ملت است.

شما بدانید ۸۵ میلیون پاسداران سیلی ها محکمی بشما خواهند زد

امام جمعه شهرستان تویسرکان:

امریکا مادر تروریست است/وقت آن رسیده که دولت ومجلس مقابله به مثل را اتخاذ نمایند

حجت الاسلام موحدی در خطبه های نماز جمعه مورخ۲۳فروردین۹۸ گفت: بفرموده پیامبرنازنین اسلام درشعبان روزی مومنین جهت یابی میشود،بهترین روزی محبت است ولذا فرمود دین غیراز محبت نیست.

درمناجات بی نظیر شعبانیه می فرماید مرا در آن گروه قرار بده که امید وآرزوی از دیار محبت را دارد.ومرا شیدا وبی قرار یاد خود قرار ده و دلی ده که اشتیاقش آنرابه تونزدیک نماید.

روز بسیج هنرمندان است بیش از همه هنرمندان از مناجات شعبانیه لذت می برند چون کلمه به کلمه اثرهنر عشق ورزی است.

بامرورسابقه آمریکا باید بگوییم آمریکا یعنی چپاول،غارت،جنگ ونسل کشی،فتنه وکودتا،استکبار وسلطه،قتل ودرندگی وشرارت،تروریست بلکه مادر تروریست، آرمدارننگ کشتار با بمب اتم وبمبهای شیمیایی وبقول امام(ره) آمریکا یعنی شیطان بزرگ که درتقابل این شیطان بزرگ سپاه قهرمان مقتدرانه ایستاده والگویی برای آزادیخواهان شده است وجوانان غیورکشورهای مختلف را علیه استکبار بسیج وسازماندهی نموده است.

آمریکا با تروریست خواندن سپاه می خواهد عکس العمل دولتمردان مارا بسنجندولذا وقت آن رسیده که دولت ومجلس از سیاست انفعال خارج وسیاست فعالانه ومقابله به مثل را اتخاذ نمایند.

اولاًکلام قرآن وامام و رهبری را باور کنیم که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند سندرز سناتور ارشدآمریکاگفت مشکلات آمریکا بقدری زیاد است که خواب از چشمان می گیرد،
ثانیاًتصویب نهایی تروریست بودن ارتش آمریکا ودرخواست تعقیب وبرخورد با آنهاوشروع ضربه اقتصادی به آمریکا با بستن تنگه هرمز به روی آمریکا وشریک جرمهایش یعنی عربستان وامارات وبحرین.

سخنران پیش ازنماز جمعه فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:
امریکای جنایتکار به زودی جواب یاوه سرایی خود را می گیرد
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه امریکا به دنبال خوش رقصی و جلب رضایت صهیونیسم کودکش است, گفت: امریکا به زودی جواب یاوه گویی های خود را قاطعانه از جمهوری اسلامی ایران می گیرد.
به گزارش رودآور سرهنگ مرتضی سیاهوشی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه وظیفه و اولویت اصلی سپاه پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است, گفت:  در طول سال های پس از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرجا که نیاز بوده به میدان حمایت از آحاد مردم آمده است.
وی با تاکید بر اینکه ولایتمداری و مردمی بودن از ویژگی های اصلی سپاه است,  اظهار کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس, سازندگی و حمایت از مظلومان جهان و استکبارستیزی و جبهه مقاومت همیشه در خط مقدم بوده و هست و در عمل این مطلب را به خوبی نشان داده است.
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: حال این روزها ترامپ دیوانه سپاه با این خدمات به مردم را ترویست می داند اما به شهادت رساندن افراد بی گناه و به ویژه پاسداران را اقدام ترویستی نمی داند.
سرهنگ سیاهوشی با بیان اینکه ملاک تروریست خواندن امریکای جنایتکار همراه بودن یا نبودن با رژیم غاصب صهیونیستی است, افزود: جنایت های امریکا از جمله کشتارهای مردم بی پناه در سراسر جهان همچون اقدامات تروریستی در سوریه,عراق, یمن, افغانستان و بسیاری دیگر از کشورهای ستم دیده بر کسی پوشیده نیست اما آنان اگر کسی با صهیونیسم کودک کش مخالفت کنند را ترویست می دانند که نشانه خباثت آنان است.
وی تأکید کرد: به زودی امریکای جهانخوار قطعا نه تنها با برخورد قاطع ایران اسلامی مواجه خواهد شد یلکه تمام ملت های آزاده جهان در برابرش ایستادگی می کنند.

امام جمعه شهرستان اسدآباد:

اقدام آمریکا علیه حمقانه ترین کار بود/ مردم نشان دادند که حامی سپاه هستند
حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، به روایتی از ائمه اطهار پرداخت و اظهار کرد: ارتباط  ودلدادگی به خدا در تقید بودن است.
   
وی بااشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر ع، تصریح کرد: ایشان دست پروده امام حسین ع است که خون خود را در راه اسلام نثار کرده است.

امام جمعه اسدآباد گفت: امروز باید جوانان ما با الگوگیری از حضرت علی اکبر(ع)، نسبت به انقلاب احساس مسئولیت کنند.

وی با اشاره به اقدام نا بخردانه رئیس جمهور آمریکا، گفت: این احمقانه ترین کار آمریکا بود که در روزی که به نام پاسسداراناست این اقدامم را انجام داد و آمریکا باید بداد که در این روز مردم و مسئولان از خدمات سپا قددرانی میکنند.

حسینی مجد سپاه را خار دشمنان خواند و گفت: امروز با وحدت بین مسئولان، مردم ، دولت و مجلس در حمایت از سپاه پاسداران نشان دادیم که سپاه تنها نیست و همه ما سپاهی هستیم.

وی در پایان سنانش شعار «سپاهی سپاهی نور چشم مایی » ومرگ بر آمریا را سر داد و از مردم خواست که این شعار را تکرار کنند.
نماینده اسدآباد در مجلس در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، بااشاره به اقدام نابخرادانه رییس جمهور آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست تروریست، اظهار کرد: این اقدام آمریکا اضافه کردن لکه ننگین دیگر به اقدامات ناشایست آمریکاست.
اکبر رنجبرزاده  گفت: اگر سپاه نبود، ایران اسلامی به انحراف میرفت.
وی افزود: پوشیدن لباس نمایندگان در مجلس را نمایش قدرت ایران است که یک رنگ در مجلس حضور یافتند.
نماینده اسدآباد در مجلس یکی از انتظارات مردم و وظایف مجلس تدبیر در مسائل ملی است، گفت: گام دوم انقلاب این است که در زمینه اقتصاد گام بر می داریم.

سخنران پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان قهاوند:

سرگرد پاسدار سید روح الله حسینی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز وحدت بخش قهاوند گفت: امروز سپاه در عرصه های مختلف به ویژه خدمت رسانی به مردم اقدامات بسیار درخشانی داشته است  که میتوان به سیل اخیر اشاره داشت.

وی افزود: سپاه در همه جای دنیا همواره در مقابله با تروریسم پیشقدم بوده است و از این رو همه مردم و مسئولین پشتیبان و حامی این امر بوده است .

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسخ قاطعی به این اقدام آمریکا خواهد داد که مقدمه ای بر دیگر شکست های آمریکا شود.

امام جمعه شهرستان قهاوند:
حجت السلام حاج حسین محققی در خطبه های نماز جمعه شهر قهاوند بیان داشت : رزو پاسدار روز بزرگی روزی است که به نام سبز پوشان انقلاب اسلامی به نام کسانی که حفاظت از انقلاب و تداوم انقلاب اسلامی بستگی به وجود این نهاد مقدس دارد .

وی افزود : دولت آمریکا با این اقدام مضبوحانه ارزش سپاه را در داخل و خارج از کشور بیشتر کرد سپاه برای ما یک نماد و فرهنگ است .

خطیب نماز جمعه قهاوند گفت: مگر کسی می تواند یک فرهنگ را تحریم کند سپاه برآمده از مکتب امام حسین (ع) است اگر توانستید عاشورا را به فراموشی بکشند میتوانند سپاه را نیز از ذهن ها دور کنند .

حجت الاسلام محققی گفت : سپاه در طول دوران چهل ساله انقلاب از انقلاب حفاظت کرده سپاه در طول چهل سال در وسط میدان حضور داشته و در برابر ترورها٬فتنه ها ٬ جنگ نرم و جنگ سخت دشمن ایستاده است .

وی تصریح کرد ؛ هرجا فشار و توطئه دشمن بوده است سپاه در آنجا حضور داشته و مانع از ایجاد شکاف و فشار شده است .

امام جمعه شهرستان بهار:

امام جمعه بهار در خطبه های نماز گفت:سپاه محبوب قلب ملت است و اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا محکوم به شکست است و این اقدام حماقت بزرگ ترامپ است.

 حجت الاسلام حاتم نیا ادامه داد:آمریکا و اسراییل از سپاه ترس و هراس دارد که این نشان از عزت و عظمت این نیروی مردمی است.

وی ادامه داد: جهان به ابرقدرتمند بودن ایران اسلامی پی برده و با اینگونه کارها راه را به جایی نخواهند رساند.

دین آنقدر اهمیت دارد که جادارد همه ی مخلوقات فدای دین شوند.دین آنقدر اهمیت دارد که سیدالشهدا جانش را در راه آن داده و بزرگ جانباز اسلام حضرت ابوالفضل ع به خاطر حمایتش زندگیش را می دهد. امیر المومنین ع می فرمایند ای مردم از دینتان محافظت کنید ، اینکه دین داشته باشید و گاه گاهی هم دچار معصیت میشوید بهتر از کسی است که دین ندارد ولی کارهای خوبی نیز انجام می دهد . کسی که دین دارد و گناه هم انجام می دهد به مانند درختی است که ریشه سالم دارد ولی شاخه و برگ درخت آفتی نیز دارد این قابل درمان است ولی کسی که دین ندارد وکار خوب نیز انجام می دهد مانند درختی است که ریشه پوسیده و آفت زده دارد و شاخ و برگ سالم که این شاخ و برگ سرنجامی ندارد و چند روز بعد خواهد خشکید.
سلامتی واقعی سلامتی دین است و از خدا می خواهیم توفیق دهد دینمان را سالم نگه داریم.
اینکه خداوند متعال پشتیبان متقین است و مومنین رستگار می شوند این به معنای این نیست که مومنین در آسایش به این پیروزی می رسند، ناچارا شیاطین به مقابله برمی خیزند و مومنین هم باید ایستادگی داشته باشیم.گرفتاری و بلایی بالاتر از مصیبت روز عاشورا نداریم ، ببینید پیروز واقعی آن روز چه جبهه ای شد.

درادامه:
چه کسی در مقابل کودتای آمریکا ایستاد؟
کیا جانانه در دفاع مقدس ایستادگی کردند؟
بعداز جنگ یکی از نهادهایی که ضربه گیر تحریمات آمریکا بود چه کسی بود؟
چه کسی در خودکفایی بنزین به دولت کمک کرد؟
چه کسی در سد سازی و پروژه های عظیم کشور محکم قدم برداشت ؟!! ، آن نهاد سپاه بود ، جادارد که آمریکا از این نهاد عصبانی باشد.
بچه های سپاه در بلایای طبیعی ، زلزله و سیل کمک رسان مردم هستند.
نواقص دولت و برخی نهادها را سپاه برطرف می کند.اشراف و کنترل خاورمیانه با سپاه است و این منطقه برای آمریکا نا امن کردند. سازمان نیروی مقدس سپاه اگر هیچ نیرویی نداشته باشد ، نیروی قدس سپاه برای آمریکا کافیست.ملت ما متحدتر شدند و اعلام میکنیم که ما همه گی سردار سلیمانی هستیم و رزمنده میدان جهادیم.
 رئیس جمهور آمریکا با این کارش امنیت نیروهای تروریست خودش را در منطقه به خطر انداخت.
امنیت سپاه با خلیج فارس است و پیشرفت های نظامی سپاه درخشان است و به هیچ کشوری در ساخت و تامین تسلیحات نظامی نیاز ندارد.
آمریکا کشوری تروریست در دنیاست و جنگ های چند ده ساله آن در نقاط مختلف دنیا موئید این مطلب است.
جالب اینکه این کشور تروریست پرور ما را که قربانی تروریست هستیم را تروریست قلمداد میکند.
ما جمله رهبرمان را تکرار میکنیم و میگوییم ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت خود بمیر.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان