آخرین اخبار

23. فروردين 1398 - 0:06   |   کد مطلب: 35439
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: بازسازی منطقه «چگینی» استان لرستان که در سیل اخیر دچار آسیب و خسارت شده به استان همدان واگذار شده است.

به گزارش رودآور؛ مصطفی آزادبخت در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: در سفر به استان لرستان ضمن دیدار با استاندار لرستان و مدیران این استان بر کمک استان همدان در بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان تأکید شد.

آزادبخت گفت: استان همدان علیرغم اینکه درگیر سیلاب و سیل بود از هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌ها در راستای خدمت‌رسانی و امدادرسانی به استان لرستان غافل نشد و کمک‌های خوبی از جمله وسایل امدادی، غذا، دارو و ماشین آلات به استان لرستان ارسال کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: همدان و لرستان از گذشته تا امروز و به خصوص در دفاع مقدس کارنامه درخشانی دارند و باید بر اساس حس نوع دوستی و وطن دوستی در روزهای سخت کنار هم باشیم.

آزادبخت گفت: در جلسه با استاندار لرستان به این نتیجه رسیدیم که شهر چگینی که در سیل اخیر آسیب زیادی دید و کمتر مورد توجه قرار گرفت به عنوان سهم استان همدان در بازسازی و امدادرسانی سیل لرستان مشخص و برنامه‌ریزی لازم برای خدمت به مردم این شهر سیل زده انجام شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان