آخرین اخبار

25. فروردين 1398 - 9:23   |   کد مطلب: 35444
امروز تعقیب و گریز واحد گشت پاسگاه انتظامی ولاشجرد با خودروی سمند با تیراندازی، مصدوم شدن یکی از سارقان و درنهایت دستگیری آنان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ گفته شده بامداد امروز گشت پاسگاه انتظامی ولاشجرد در حین گشت زنی در منطقه روستای شان آباد متوجه حضور خودروی سمند مشکوکی در جاده می شود، بلافاصله به خودروی سمند که حالا متوجه حضور گشت انتظامی شده بود هشدار توقف می دهند، اما خودروی سمند بی توجه به هشدار پلیس به سرعت به مسیر خود ادامه داده و این آغاز تعقیب و گریز پلیس و خودروی سمند بود. سرانجام بعد از طی چندین کیلومتر تعقیب و گریز به سمت شهرستان اسد آباد خودروی سمند که متعلق به سارقان تجهیزات برقی چاه های کشاورزی بود به وسیله سیم های فشار قوی مسروقه اقدام به سد کردن راه گشت پلیس کرد.

 که پس از پشت سر گذاشتن این مانع گشت پاسگاه ولاشجرد اقدام به تیر اندازی به طرف سارقان کرده و در مرحله اول چرخ عقب خودروی سارقان را مورد هدف قرار داد و همچنان سارقان که خیال متوقف شدن نداشتن با سه چرخ به مسیر ادامه دادند.

در مرحله دوم تیر اندازی گشت پاسگاه انتظامی ولاشجرد اقدام به تیر اندازی به سمت راننده خودروی سارقین کرد که باعث مصدوم و تیر خوردن راننده خودروی سمند شد و بالاخره پس از طی چند صد متر خودروی سارقان متوقف و متهمان توسط پلیس دستگیر و به پاسگاه ولاشجرد انتقال داده شدند.

سارق مصدوم نیز توسط عوامل ۱۱۵به بیمارستان همدان انتقال یافت اموال مسروقه نیز توسط پلیس کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان