آخرین اخبار

25. فروردين 1398 - 0:08   |   کد مطلب: 35445
در حال حاضر دستور تخلیه تمام روستا که در حدود 34 خانوار هست صادر نشده است، تنها به اهالی بخش بالای روستا که در حدود 10 خانوار زندگی می کنند گفته شده، شب ها برای حفاظت از جان خود در اسکان اضطراری هلال احمر یا مرسه شبانه روزی منجان که در نزدیکی روستای برفیان است بهره مند شوند.

به گزارش رودآور؛ در حال حاضر روستاییان هم با تخلیه موافقت نکرده اند، چرا که نگران دام های سبک و سنگین خود هستند که مبدا گرفتار سارقان شود.
 فرماندار تویسرکان گفته دستور تخلیه به طور کامل صادر نشده و نتیجه و تصمیم نهایی امروز عصر پس از ارائه گزارش های کارشناسان و برگزرای جلسه مربوطه اعلام می شود.
 مومیوند تأکید دارد که مشکلی برای اسکان اضطراری این 34 خانوار وجود ندارد، همچنین به طور قطع برای دام های این روستائیان هم امروز تصمیم گیری می شود تا مکانی برای نگهداری از هر تعداد رأس موجود فراهم شود.
 فرماندار تویسرکان همچنین عنوان کرده که در مجموع با توجه به بارش های پیش رو احتمال خطر برای بخش بالای روستا بسیار بالا است، از این رو با بنیاد مسکن هم رایزنی هایی شده تا شرایط لازم برای انتقال دائم این تعداد خانوار در محلی پایین تر فراهم سازد.
زنگنه
انتهای پیام/
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان