آخرین اخبار

26. فروردين 1398 - 14:18   |   کد مطلب: 35449
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از ورود سامانه بارشی از روز جمعه خبر داد و گفت: از فردا وزش شدید باد را در استان همدان خواهیم داشت که احتمال خسارت به سرشاخه درختان وجود دارد.

به گزارش رودآور؛ سید محسن موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری همراه با ورزش باد دانست و اظهار کرد: در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه وزش شدید باد را خواهیم داشت.

وی به احتمال بارش‌های پراکنده از روز چهارشنبه اشاره کرد و گفت: با این وجود پدیده غالب در روز چهارشنبه وزش شدید باد است که اواخر این روز از استان خارج می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از صدور اطلاعیه وزش شدید باد و احتمال بارش پراکنده خبر داد و افزود: با عبور سامانه بارشی از مناطق شمال غربی کشور در استان همدان از اواخر روز سه‌شنبه تا اواخر وقت روز پنج‌شنبه در برخی از ساعات شاهد وزش باد شدید خواهیم بود.

وی اضافه کرد: شدت وزش باد روز چهارشنبه همراه با رگبار موقت خواهد بود که در برخی از نقاط استان به ویژه در ساعات پایانی این روز شاهد این پدیده هستیم.

موسوی با بیان اینکه سامانه بارشی نه چندان قوی از روز جمعه استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد خاطرنشان کرد: در روز جمعه بارش‌هایی را به شکل رگبار موقت باران با احتمال رعد و برق به ویژه در نیمه جنوبی استان شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: به دلیل وزش باد شدید به ویژه در روز چهارشنبه احتمال خسارت به سرشاخه درختان، تابلو و بنرهای تبلیغاتی و سایر موارد در استان وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان یادآور شد: با توجه به رگباری بودن بارش‌ها احتمال آبگرفتگی موقت معابر در برخی از نقاط استان وجود دارد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان