آخرین اخبار

29. فروردين 1398 - 22:18   |   کد مطلب: 35466
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا روز پنجشنبه تصریح کرد این سازمان در سال گذشته سرمایه‌گذاری بیشتری برای مقابله با ایران و روسیه اختصاص داده است.

به گزارش رودآور به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «جینا هاسپل»، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در یک سخنرانی روز پنجشنبه تصریح کرد این سازمان «پول، زمان و خلاقیت بیشتری» را صرف مقابله با روسیه و ایران کرده است. 

هاسپل گفت: «ظرف سال گذشته، تیم رهبری ما گام‌هایی را برای تقویت توانایی‌های سیا جهت مقابله با چالش‌های متعدد پیش رویمان برداشته است و تلاش‌هایمان در حال نتیجه دادن هستند.»

رئیس سیا در ادامه گفت: «برای آنها که تازه‌کارند [بگویم که] ما زمان، وقت و خلاقیت بیشتری صرف تلاش‌ برای مقابله با برخی از سرسخت‌ترین دشمنانمان کرده‌ایم. سرمایه‌گذاری‌های ما علیه روسیه و ایران، بعد از سال‌ها عقب‌ ماندن در نتیجه تأکید معقولمان روی مبارزه با تروریسم در دوران بعد از ۱۱ سپتامبر [۲۰۰۱]، در حال نتیجه دادن هستند.»

به گزارش فارس؛ دولت آمریکا بعد از خروج از برجام کارزاری همه‌جانبه برای اعمال فشار علیه ایران به راه انداخته و در تلاش است کشورهای دیگر را به حمایت از تحریم‌های یکجانبه علیه ملت ایران فرا بخواند. 

واشنگتن به عنوان بخشی از این کارزار، کارگروهی مشترک همراه با رژیم صهیونیستی تشکیل داده که هدف آن تحریک به اغتشاش و ناآرام کردن ایران است.  شواهد متعدد همچنین حاکی است حمایت از تجزیه‌طلبی و ناآرام کردن مرزهای ایران در رأس برنامه‌های ضدایرانی کاخ سفید قرار دارد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان