آخرین اخبار

30. فروردين 1398 - 8:12   |   کد مطلب: 35471
فرماندار تویسرکان گفت: شهرستان تویسرکان بیش از 9 هزار هکتار زمین‌های باغی متنوع دارد که بیش از پنج هزار و 500 هکتار از این میزان به باغ های گردو اختصاص یافته است.

به گزارش رودآور؛ حبیب مومیوند روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهارهزار و 700 واحد صنایع دستی دارای پروانه در تویسرکان فعال است و هفت هزار و 600 نفر در حوزه مبل و منبت در شهرستان مشغول به کار هستند.
وی ادامه داد: شهرستان تویسرکان از چهار هزار و 600 بافنده فرش دستباف برخوردار است که سه هزار و 600 نفر از این تعداد گواهی آموزشی دارند.
مومیوند با بیان اینکه بیش از 221 اثر تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی در شهرستان وجود دارد افزود: ظرفیت گردشگری در شهرستان بسیار بالاست اما نیازمند زیرساخت‌های لازم است.
فرماندار تویسرکان افزود: شهرستان تویسرکان بیش از 9 هزار هکتار زمین‌های باغی متنوع دارد که بیش از پنج هزار و 500 هکتار از این میزان به باغ های گردو اختصاص یافته است.
مومیوند به ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف کشاورزی از جمله ایجاد و توسعه گلخانه‌ها در وسعت زیاد و سرشاخه‌کاری گردو در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: زمینه کار در بخش کشاورزی به شیوه نوین در تویسرکان مهیا است./ایرنا
انتهای پیام/
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان