آخرین اخبار

31. فروردين 1398 - 15:26   |   کد مطلب: 35478
سایت تیراندازی با کمان استان همدان با حضور رئیس فدراسیون و سایر مدیران ورزشی استان همدان در ورزشگاه سردار شهید علیرضا شمسی‌پور افتتاح شد.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، سایت تیراندازی با کمان استان همدان ظهر جمعه با حضور غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور و محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و معاونین وی افتتاح شد.

رئیس سابق هیئت تیراندازی با کمان استان همدان در ابتدای این مراسم گفت: در مدت ۲ سالی که در هیئت تیراندازی با کمان استان همدان با اعتماد اعضای مجمع به عنوان رئیس حضور داشتم تمام سعی خود را به کار گرفتم تا بتوانم تحولی خوبی در این رشته ایجاد کنم.

حمیدرضا یاری افزود: از ابتدای حضور خود سعی کردم تا در بحث زیرساختی تحول ایجاد کنیم که خوشبختانه سایت تیراندازی با کمان استان همدان را امروز به شکلی بسیار ایده آل و با امکانات مناسب افتتاح کردیم.

وی با اشاره به استعفای خود از ریاست تیراندازی با کمان استان همدان بیان کرد: بنده سرباز نظام هستم و هرکجا لازم باشد به مردم شهرم خدمت می‌کنم به طوئری که دیروز در رشته تیراندازی با کمان بودم و امروز از ما خواستند که در رشته کشتی حضور داشته باشم.

همدان باید در تمامی رشته‌های ورزشی در قله موفقیت قرار گیرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در آئین افتتاحیه سایت تیراندازی با کمان استان همدان گفت: اعتقادم این است که استان همدان با این سابقه دیرینه باید در تمامی رشته‌های ورزشی در قله موفقیت قرار بگیرد.

محسن جهانشیر افزود: با نیروی توانمند و مدیرانی از استان همدان که در مدیریت‌های مختلف کشور حضور دارند این کار شدنی خواهد بود و باید ورزشکاران ما در همه رشته‌ها در رتبه اول بایستند.

وی با اشاره به حضور رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان در هیئت کشتی بیان کرد: با توجه به اختلافات و دعوای داخلی که در رشته کشتی استان وجود داشت نیاز به یک اتحاد و همدلی احساس می‌شد و این اتحاد با حضور مدیر موفقی همچون حمیدرضا یاری ایجاد خواهد شد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان نیز در این مراسم گفت: در مدت حضور حمیدرضا یاری تحول خوبی در این رشته در استان همدان صورت گرفت و قطعاً نبود ایشان به مجموعه صدمه‌ای را خواهد زد.

غلامرضا شعبانی بهار افزود: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به ما قول داده که بیش از پیش به این رشته توجه کند و نگذارد خللی در کار رشته تیراندازی با کمان همدان ایجاد شود.

وی با اشاره به توانمندی حمیدرضا یاری گفت: بنده وی را به عنوان مشاور ویژه خود در فدراسیون تیراندازی با کمان معرفی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم از توانمندی وی در این حوزه نهایت استفاده را ببریم.

در پایان این مراسم ملی پوشان تیراندازی با کمان کشور با تیراندازی به سمت سیبل؛ سایت تخصصی تیراندازی با کمان همدان را افتتاح کردند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان