آخرین اخبار

2. ارديبهشت 1398 - 15:47   |   کد مطلب: 35487
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه 40 دهه خدمت رسانی بی منت در خط اول، از ویژگی های ممتاز سپاه است، گفت: البته نمی توان از نقش بی بدیل پاسداران این نظام در اشاعه فرهنگ استکبارستیزی در بین آزادگان جهان و به ویژه جبهه مقاومت جهان غافل ماند.

«سرهنگ مرتضی سیاهوشی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران گفت: 40 سال پیش در چنین روزی به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) این نهاد انقلابی پا به عرصه پاسداری از دستاوردهای نظام گذاشت.

وی اظهار کرد: از آن زمان به بعد بود که پاسداران، در تمامی صحنه های انقلابی در خط مقدم خدمت رسانی به نظام و ملت هستند و در همه فراز و نشیب حادثه های انقلاب به عنوان یک یاری رسان خوش وعده، برای مردم ایفای نقش کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: در این 40 دهه، سپاه ولایتمداری محض را به خوبی از خود نشان داده و با اتکا به تعالیم اسلامی و تکیه بر باورهای انقلاب، به عنوان برگ برنده نظام در خط اول ایستادگی، صلابت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشانده است.

سرهنگ سیاهوشی با بیان اینکه پاسداران این مرز و بوم از همان ابتدای انقلاب تاکنون در خاموش ساختن غائله ها، فتنه ها و دسیسه های دشمنان نظام تمام قد ایستاده اند، تصریح کرد: البته نباید نقش ارزشمند این نهاد در هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و به ویژه در دوران بالندگی و عرصه های تولید علم و فناوری روز دنیا را فراموش کرد.

وی عنوان کرد: امروز قدرت بازدارندگی ایران اسلامی به همت همین جوانان سپاهی و ارتشی به گونه ای است که دشمنان ایران اسلامی جرأت دست اندازی به ذره ای از خاک میهن عزیزمان را ندارند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ادامه داد: شکل گیری نیروهای مقاومت و بسیج مردمی در کشورهایی همچون فلسطین، لبنان، سوریه و عراق، همه و همه الگو گرفته از سپاه پاسداران است و پیشرفت های چشم گیر جبهه مقاومت در منطقه نیز نشان دهنده بیدار شدن تفکر استکبارستیزی است که از صدور همین انقلاب نشأت گرفته.

سرهنگ سیاهوشی با اشاره به وقوع سیل در روزهای آغازین سال جدید در مناطق مختلف کشور، گفت: خدمت رسانی بی منت سپاهیان در تمامی عرصه ها به ویژه کمک رسانی و امدادرسانی به سیل زدگان بر کسی پوشیده نیست، تا جایی که حتی فرماندهان سپاه دست در دست سیل زدگان بیل زدند و شانه به شانه مردمان آن مناطق، این روزها به فکر بازسازی خانه هی تخریب شده هستند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان