آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1398 - 1:34   |   کد مطلب: 35523
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه اسلام ستیزی برنامه اصلی دشمنان اسلام و انقلاب است، گفت: از فضای مجازی در ترویج گفتمان انقلابی و اسلامی و تبیین راه شهید مطهری نمی توان غافل ماند، این فضا با اتخاذ رویکردی مناسب و حساب شده می‌تواند بستر مناسبی برای اشاعه گفتار و منش شهید مطهری باشد.

سرهنگ مرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار رودآور؛ با گرامیداشت هفته عقیدتی به جهادگران این عرصه، گفت: اسلام شناسی و موقعیت شناسی، برخوداری از تفکری عمیق و ولایتمداری از ویژگی های بارز شهید مطهری است، او علامه‌ای توانمند و ضرورت شناس در یاری رساندن به اسلام و انقلاب بود که تمام عمر خود را وقف شناساندن اسلام حقیقی به اقشار مختلف مردم کرد.

وی با ابراز تأسف از پایین بودن سرانه مطالعه مفید در کشور، اظهار کرد: با این حال مطالعه آثار این شهید بزرگوار و شناساندن راه او از طرق مختلف از جمله تهیه و تدوین برشورها و پوستره و توزیع آن در بین آحاد مردم و نیز برگزاری نشست های بصیرتی برای شناساندن حرکت عمیق دینی و فرهنگی شهید مطهری، می تواند راهگشای بسیاری برای پاسخگویی به شبهات عقیدتی و مذهبی باشد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: از فضای مجازی در ترویج گفتمان انقلابی و اسلامی و تبیین راه شهید مطهری نمی توان غافل ماند، این فضا با رویکردی مناسب و حساب شده حتی می تواند بستر مناسبی برای اشاعه گفتار و منش شهید مطهری باشد.

وی تصریح کرد: در طی سال ها پس از شهادت این عالم وارسته انقلابی، آن گونه که باید ابعاد شخصیتی او برای نسل جوان تبیین نشده است و به طور عمده تنها مراسم هایی در حد همان گرامیداشت سالروز شهادت بوده، در حالی که ترویج تفکر شهید مطهری در جامعه باید جاری و مستمر باشد، تا ثمره شیرینی برای هدایت عمومی به دنبال خود بیاورد.

سیاهوشی با تأکید بر اینکه استاد شهید مطهری را باید از مروجان اصلی اندیشه ناب اسلام و تفکر والای انقلابی در عصر حاضر دانست، عنوان کرد: امروز با توجه به هجمه های شوم و همه جانبه دشمنان، وظیفه سنگینی بر دوش تک تک ما گذاشته شده است و توجه به اندیشه شهید مطهری می تواند راهگشا و روزنه امیدی برای ایستادگی در برابر شبهه افکنی های خبیثانه دشمنان باشد.

وی تأکید کرد: در میان این همه ترویج اسلام ستیزی و ناهنجاری هایی که دشمنان ایجاد می کنند، رفتن به سمت مطالعه آثار ارزشمند شهید مطهری و اشاعه تفکر او برای استمرار اسلام ناب به طور قطع ثمرده است.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان