آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1398 - 19:56   |   کد مطلب: 35543
امام جمعه موقت تویسرکان با تأکید بر اینکه ترور کور حاکی از عجز دشمن در مقابله منطقی و قدرت نظامی است، گفت: چرا با وجود آسیب های فراوان فضای مجازی شورای عالی فضای مجازی حتی تشکیل هم نمی شود؟

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام امیری» خلاصه خطبه های نمازجمعه این هفته تویسرکان، گفت:  ماه رمضان خود نگه داشتن از مادیات است و در عین حال دعوت شدن به ضیافت الهی و استفاده کردن از معنویات است.

وی بیان اینکه بزرگداشت روز معلم و تبین جایگاه معلمین و دیدار رهبری با معلمین نشان از اهمیت این روز است، اظهار کرد: همچنین بزرگداشت دو فقیه و محدث نامدار شیعه شیخ صدوق و شیخ کلینی را داریم و حوزه های علمیه و همه مسلمین مدیون این دو بزرگوار است.
امام جمعه موقت تویسرکان افزود:  روز جهانی مامایی رابه همه این بزرگواران تبریک عرض می کنیم و به ویژه بخش مامایی بیمارستان تویسرکان که رتبه برتر اول در استان را بدست آوردن  و مورد تقدیر وزارت بهداشت و درمان قرار گرفتند.
حجت الاسلام امیری با اشاره به اینکه حادثه ترور شهید حجه الاسلام قاسمی حادثه تلخی بود، تصریح کرد:  از نیروی  های انتظامی  و نظامی که کمتر از ۲۴ساعت قاتل را به سزای عمل  خود رساندندريال تقدیر می کنیم.

وی با بیان اینکه ترور کور حاکی از عجز دشمن در  مقابله منطقی و قدرت نظامی است، تأکید کرد: یکی از بسترهای ایجاد این حادثه ،فضای مجازی است، چرا با وجود آسیب های فراوان فضای مجازی شورای عالی فضای مجازی حتی تشکیل هم نمی شود؟ و یا چرا پهنای باندی که در اختیار سرورهای داخلی گذاشته می شود کمتر از سرورهای خارجی است؟ و حتی چرا اینترنت ملی طراحی نمی شود؟
امام جمعه موقت تویسرکان عنوان کرد: تهمت،تشویش اذهان،سرقت اطلاعات،جولان اراذل و اوباش،تبلیغ اجناس بی کیفیت و تحریک بازار،تشکیک در امور اعتقادی و قانونی بخشی از فساد فضای مجازی است.

حجت الاسلام امیری همچنین با اشاره به سخنان رهبری دربره سند2030،  ادامه داد: رهبر معظم انقلاب عنوان کردند که خلاصه کلام سند۲۰۳۰این است که نظام آموزشی کشور ما به سبک زندگی غربی و فلسفه حیات خود را بر اساس مبانی غربی به کودک بیاموزد نخبگان جامعه به تبیین این سند بپردازند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان