آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1398 - 9:06   |   کد مطلب: 35559
کارشناس فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان تویسرکان گفت: طرح ضیافت الهی امسال در شهرستان تویسرکان با غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه و امامزادگان آغاز شد.

به گزارش رودآور محمدظاهری گفت: امامزادگان ابراهیم(ع) محله سرابی ،   اسماعیل(ع) محله زرهان ، علی اصغر(ع) روستای ولاشجرد ، محمد(ع) روستای شان آباد  و زید بن علی(ع) به عنوان پنج امامزاده شاخص این شهرستان میزبان اجرای این طرح در ایام ماه مبارک محسوب می شوند.
وی به برگزاری مراسم جزء خوانی در تمامی بقاع متبرکه مجری طرح اشاره و تصریح کرد : با هماهنگی انجام شده اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جلسه تفسیر قران کریم با حضور حجت الاسلام و المسلمین مغیثه از مبلغین مطرح کشوری در حوزه تفسیر قران کریم در مسجد حضرت ابوالففل(ع) محله سرابی همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر و عصرها در مسجد قائم(عج) شهرک قائم تویسرکان از اول تا سی ام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

کارشناس فرهنگی اوقاف تویسرکان در ادامه با بیان اینکه برنامه افطار ساده در مساجد این شهرستان هم داریم, افزود:  در مسجد ابوالفضل(ع) و همچنین مسجد امیرالمومنین(ع) مراسم افطاری ساده برگزار می شود.
انتهای پیام/
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان