آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1398 - 18:48   |   کد مطلب: 35563
مسئول بسیج سازندگی تویسرکان از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با رویکرد ارتقاء کمی و کیفی تولید ملی خبر داد و گفت: در این زمینه با ارائه تسهیلات به متقاضیان، در یک سال گذشته 14 کارگاه تولیدی و صنایع تبدیلی در شهرستان راه اندازی شده است.

«رضا ناصری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی، گفت: این سازمان هفدهم اردیبهشت ماه سال 79 به فرمان مقام معظم رهبری به منظور حضور با نشاط جوانان در عرصه های خدمت رسانی با محوریت خودسازی و حرکت در امتداد راه شهیدان تأسیس شد.

وی اظهار کرد: ساختار این سازمان به گونه ای است که جوانان با عشق و انگیزه، صداقت و خلوص نیت و مهمتر کمک رسانی به قشر محروم جامعه وارد کارزار می شوند که مصداق بارز آن را می توان در کمک رسانی ها به مناطق سیل زده در سال جاری مشاهده کرد.

مسئول بسیج سازندگی تویسرکان افزود: در این سال ها گروه های جهادی به صورت خودجوش و با برخورداری از تخصص های گوناگون در حوزه های متعدد بدون هیچ گونه چشم داشتی تنها با تفکر زدودن رنگ محرومیت، خود را به هر آب و آتشی می زنند تا گره از مشکلات پیش روی مردم به ویژه محرومان جامعه بردارند.

ناصری به اقدامات بسیج سازندگی در سال 97 اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیش از یک هزار و 550 نفر در اردوهای جهادی در زمینه های علمی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و عمرانی فعالیت کردند.

وی از اعزام 10 تیم پزشکی، بهداشتی و درمانی به مناطق محروم روستایی با توزیع داروی رایگان متناسب با ویزیت انجام شده توسط بسیج جامهع پزشکی شهرستان خبر داد و عنوان کرد: همچنین در سال گذشته در قالب طرح همگام با کشاورز توسط متخصصین دوره های آموزشی مختلفی برای کشاورزان در 20 روستا برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی تویسرکان تعداد افراد آموزش دیده در حوزه اقتصاد مقاومتی در این مدت را 350 نفر اعلام کرد و افزود: از دیگر برنامه های بسیج سازندگی این شهرستان تهیه و توزیع 492 سبد غذایی در بین محرومان و نیازمندان به ارزش 63 میلیون و 964 هزار تومان بود که با همکاری گروه های جهادی و خیرین انجام شد.

ناصری با بیان ابنکه 17 کمک جهیزیه هم توسط گروه های جهادی و خیرین با رویکرد حمایت از زوج های جوان تهیه شد، عنوان کرد: در سال 97 این سازمان به منظور خدمت رسانی و ریشه کنی محرومیت در کمک به ساخت چهار واحد مسکونی و سه خانه عالم نیز پیش قدم بوده است.

وی در ادامه از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با هدف کارآفرینی و ارتقاء کمی و کیفی تولید ملی به متقاضیان حوزه های اقتصادی خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه 14 کارگاه تولیدی اقتصادی مقاومتی و صنایع تبدیلی با اشتغالزایی برای 14 نفر راه ندازی شد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان