آخرین اخبار

20. ارديبهشت 1398 - 14:32   |   کد مطلب: 35575
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه برجام و مشکلات ناشی از آن حاصل اعتماد به دشمن بود، گفت: در آموزهای قرآنی تأکید شده که اگر عهد و پیمان و قراردادی با دشمن امضاء کردید و به دنبالش این احساس شد که دشمن تصمیم بر بدعهدی و خیانت گرفته باید سریع از قرارداد بسته شده خارج شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه بیستم اردیبهشت ماه و در نخستین نمز جمعه ماه مبارک رمضان گفت: روزه خواسته های نفس وشهوت حیوانی را ز بین می برد و زمینه مهیا شدن صفای قلب و پاکی جوارح و نیز آبادانی و نشاط ظاهر و باطن را فراهم می سازد.

وی در ادامه با گلایه از شرایط سخت اقتصادی و نبود نظارت بر بازار آشفته و افزایش روز به روز قیمت انواع کالاها، اظهر کرد: اینکه برخی می گویند چرا خد یری نمی کند پاسخش در آیات و احادیث به روشنی آمده است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: سستی، اختلاف و نافرمانی در مسیر ولایت مشکلاتی را به وجود می آورد، آیا به دستورات مقام معظم رهبری آنانی که باید درباره اقتصاد مقاومتی جامعه عمل پوشاندند و به داشته های درون اتکا کردند؟ خیر این گونه نبود.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: متأسفانه دولت به جای رفتن به سمت اجرایی کردن تعهدات خود درباره اقتصاد مقاومتی به سمت اقتصاد برجامی وتکیه بر گروه 5+1 کرد و دست اعتماد به سمت آنان دراز کرد.

وی عنوان کرد: در آموزهای قرآنی تأکید شده که اگر عهد و پیمان و قراردادی با دشمن امضاء کردید و به دنبالش این احساس شد که  دشمن تصمیم بر بدعهدی و خیانت گرفته باید سریع از قرارداد بسته شده خارج شد و بر همین مبنا بود که  رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر شما پاره کنید ما آتش می زنیم.

امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه در برابر دشمن طبق آنچه که در اسلام آموختیم باید ثبات قدم و استوار بایستیم، گفت: روی برگردان از دشمن شرط اصلی بود که متأسفانه در قضیه برجام رعایت نشد و خلاف آموزه های دینی حرکت کردیم و درمقابل بدعهدی های مکرر دشمنان و سیاست شوم آن ها به اجرای برجام ادامه دادیم آن هم به هر قیمتی.

حجت الاسلام موحدی ادامه داد: هر مصیبت و مشکلی که امروز بر سر راهمان است همه و همه از جانب خودمان به وجود آمده، چرا که به دشم اعتماد کردیم.
زنگنه

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان