آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1398 - 21:06   |   کد مطلب: 35588
امام جمعه تویسرکان گفت: امروز غربگرایان هیاهوی و تبلیغات رسانه ای شوم سایه جنگ به راه انداخته اند، تا کوتاهی های خود را پنهان کنند.

«حجت الاسلام موحدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور گفت: طبق آیات مبارک قرآن، آن هایی که با شیطان همراه هستند به طور معمول مردم را از رویارویی با کفار می ترسانند.
وی اظهار کرد: امروز هم که مشاهده می کنیم عده ای مردم از می ترساند که قرار است جنگ شود، در این باره هم آیات بسیاری است که راه را روشن می کند آنجا که آمده اگر هم جنگی شود به نفع مسلمانان و مؤمنین  تمام می شود و این کفار هستند که طعم شکست را می چشند.
امام جمعه تویسرکان افزود: از طرفی دیگر زمانی که عرصه و میدان را محاسبه و درک می کنیم، دشمن توان شروع جنگی را علیه جمهوری اسلامی ایران ندارد، چرا که ما با توجه به آموزه های قرآنی تا توانستیم خود را از نظر تسلیحات دفاعی نظامی ارتقاء و تقویت کنیم و از این رو دشمنان خدا از ایران اسلامی می ترسند.
حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: مصادق بارز دیگر این مقاومت را در جنگ 48 ساله اسرائیل غاصب و حماس مشاهده کردیم که در این فاصله کوتاه 700 موشک از سوی حماس به سمت غاصبان فلسطین شلیک شد و در نهایت این جنایتکاران اسرائیلی بودند که شروط حماس را پذیرفتند.
وی عنوان کرد: پس اگر دشمن بخواهد جنگی راه بیاندازد، خودشان به خوبی می دانند که شکست سهمگینی را تجربه می کنند و در جنگ نهایت به نفع ایران اسلامی خاتمه می یابد.
امام جمعه تویسرکان تأکید کرد: امروز غربگرایان هیاهوی و تبلیغات رسانه ای شوم سایه جنگ به راه انداخته اند، تا کوتاهی های خود را پنهان کنند.
زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان