آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1398 - 13:00   |   کد مطلب: 35589
یک کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه وادادگی غربگرایان به دنبال ضعف در مسائل اقتصادی است، گفت: جریان اصلاح طلب و غربگرایان به دنبال القاء سایه جنگ برای کسب آراء داخل و جذب پروپاگاندای خارجی برای حمایت از آنان در انتخابات است.

«جمشید سیاح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: دولت و جریان غربگرای کشور در مسائل اقتصادی و مطالبات مردم کم آوردند  و توان پاسخگویی ندارند.
وی با ابراز تأسف از تورم 50 درصدی که به دلیل اقدامات دولت در کشور به وجود آمده و مردم را اذیت می کند، اظهار کرد: جریان اصلاح طلب و غربگرا می گویند بهترینیم و بقیه مجبور هستند به همین که هستند راضی باشند وگرنه رقیب آنان ها اگر سر کار بیاید مشکلات بیشتر پیش روی مردم رخ می دهد.
این کارشناس مسائل سیاسی افزود: از سویی دیگر برخی مسئولان ما و غربگرایان داخلی به دشمن چراغ سبز نشان می دهند که تمایل به گفت و گو دارند هم چنانکه ظریف به تازگی در نیورک ز آمادگی خود برای گفت و گو درباره آزادی زندانی ها حرف به میان آورد، این در حالی است که تجربه نشان داده هرجا که به دشمن اعتماد کردیم ضربه های بسیار خوردیم و در جایی که بر روی پای خود ایستادی جهشی صد چندان داشتیم همچون مسائل موشکی.
سیاح تصریح کرد: وادادگی جریان برخی مسئولان و غرب گرایان به دلیل این است که هنوز ایستادگی و مقاومت مردم را نشناخته اند و البته به دنبال کسب منافع خود در انتخابات سال جاری نیز هستند.
وی عنوان کرد: جریان اصلاح طلب و غربگرایان از یک سو به دنبال جمع آوری رأی در انتخابات سال جاری هستند که بگویند اگر ما انتخاب نشویم سایه جنگ بر سر ملت ایران وجود دارد و از سویی دیگر به دنبال جذب پروپاگاندای خارجی برای حمایت از آنان در انتخابات است.
این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: هیلی نماینده امریکا در سازمان که مهر ماه سال گذشته که استعفا داد گفته بود که مأموریت من برای اینکه چهره خشن از ترامپ نشان دهم و ترامپ هراسی را در جهان به وجود بیاورم به پایان رسیده، ماموریتی که با هماهنگی رییس جمهور امریکا بوده است، این بدان معناست تا بگویند ترامپ دست به هر کاری می زند و سایر ملل بترسند.
سیاح اظهار کرد: سابق بر این زمانی که می گفتیم امریکا دشمن درجه یک ملت ما است همین اصلاح طلبان و جریان غربگرا می گفتند شما توهم توطئه دارید، حال چه شده که خودشان پرچم توطئه و القاء جنگ نظامی را به دست گرفته اند؟!
وی تصریح کرد: با وجود آنکه قدرت بازدارندگی و دفاعی ایران اسلامی بسیار بالاست، اما این جریان می خواهد به بهانه حرف از سایه جنگ نظامی علیه کشور و با تبلیغات سوء رسانه ای به نفع خود استفاده کند تا از یک طرف شکست برنامه هایشان را در حوزه اقتصادی کم رنگ جلوه دهند و از طرف دیگر زمینه حمایت جریان خارجی برای حضور در انتخابات را برای خود فراهم سازند.
این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: امریکا جرأت هیچ گونه تهدیدی علیه ملت ما را ندارد و امروز سرلشکر سلامی با روحیه ای واقع گرایانه این مسئله را برای مجلسی ها توضیح می دهد که ایران اسلامی توان نظامی بالایی دارد و کسی حق تعرض به آن را نه تنها در خاک ایران بلکه در آب های بین المللی هم ندارد.
زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان