آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1398 - 14:01   |   کد مطلب: 35606
معاون سیاسی استاندار همدان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار تویسرکان:
قانون مداری بهترین معیار برای انتخابات/فرمانداران خدمت رسانی به مردم را ارتقاء دهند
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان: مسئولان باید با قانون مداری و بی طرفی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

به گزارش رودآور؛ «مصطفی آزادبخت» ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندار تویسرکان در سالن هلال احمر این شهرستان گفت: انقلاب اسلمی ایرن پس از پیروزی، با توطئه های مکرر و مستمرر از سوی دشمنان خود روبرو بوده تا جایی که امروز نیز جنگ قتصادی علیه ملت به راه انداخته اند.
وی اظهار کرد: کشور ما بر اسس سه رکن ولایت، مردم و خون پاک شهدا تثبیت شده و استمرار دارد و دشمن قدرت بازدارندگی نظام را خوب می داند و جرأت به راه اندای جنگ نظامی ندارد، از ین رو از طریق جنگ اقتصادی وارد عرصه شده اما نمی داند مردمی که دوران سخت دفاع مقدس را با همدلی پشت سر گذاشتند این دوران را هم به پایان می رسانند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان افزود: دشمنان نظام بری انتخابات سال جاری نقشه های بسیار کشیده است، اما مردم ایران را نشناخته است و از سویی ما نیز مجددانه به دنبال برگزری انتخاباتی بی طرفانه هستیم.
آزادبخت با تأکید بر اینکه قانون مندی بهترین معیار برای انتخابات باید بشد، تصریح کرد: مسئولان باید با قانون مداری و بی طرفی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند و البته صیانت از آراء مردم هم جزء وظایف اصلی برگزار کنندگان انتخابات است.
وی در ادامه عنوان کرد: اگر در سال های اخیر پیشرفتی در تویسرکان حاصل شده به دلیل وجود کار تیمی و بهره گیری از ظرفیت های شهرستان بوده است و امید آنکه سرپرست جدید فرمانداری هم علاوه بر اقدامات فرماندار اسبق خدمت رسانی به مردم ارتقاء دهد.
به گزارش رودآور، در این مراسم از زحمات نزدیک به چهارساله حبیب مومیوند فرماندار اسبق تویسرکان قدردانی و سید رسول حسینی به عنوان سرپرست این فرمانداری معرفی شد.
زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان