آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1398 - 10:42   |   کد مطلب: 35612
امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت:قانون باید به نفع مردم باشد و اگر ایراداتی دارد می طلب تا نمایندگان موارد را بررسی و اصلاح کنند تا سرمایه گذاران در رفت و آمدهای اداری گرفتار نشود و سریعتر زمینه را برای اشتغالزایی ایجاد کند.

به گزارش رودآور،  حبیب الله شعبانی موثقی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و مجمع جهادگران, خیرین و فعالین عرصه های خدمت رسانی در محل همایش های استانداری همدان گفت: محرومیت زدایی به ویژه در روستاها و حاشیه شهر باید بیش از پیش جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه عمده مسائل فرهنگی و اجتماعی به دلیل نبود شرایط ازدواج برای جوانان روی می دهد,اظهار کرد: فقر مالی, نبود شغل و مسکن مانعی برای ازدواج جوانان است و این مشکلات باید به صورت ریشه ای حل شود.

وی با ابراز امیدواری از بهره بردن از این گونه مراسم ها,تصریح کرد: محرومیت زدایی زمانی اتفاق می افتاد که خود مسئولان بروند و از نزدیک بازدید کنند.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه از نمایندگان استانی حاضر در مراسم خواست تا در مجلس به دنبال تصویب قوانینی باشند که به نفع معیشت مردم و رفع مشکلات آنان باشدند.

وی عنوان کرد: قانون باید به نفع مردم باشد و اگر ایراداتی دارد می طلب تا نمایندگان موارد را بررسی و اصلاح کنند تا سرمایه گذاران در رفت و آمدهای اداری گرفتار نشود و سریعتر زمینه را برای اشتغالزایی ایجاد کند.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان همدان با قدردانی از زحمات سپاه و جهادگران اظهار کرد: امیدواریم این برنامه ها همچنان برای محرومیت زدایی ها بیش از پیش ادامه یابد.

 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان