آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1398 - 10:15   |   کد مطلب: 35613
مشاور فرمانده کل سپاه و دبیر قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی با بیان اینکه سپاه در کنار دولت و مشارکت آماده کمک رسانی به محرومان را به صورت مشارکتی دارد,گفت: در این باره آمادگی داریم تنها در استان همدان با این گونه مشارکت ها هزار باب خانه برای نیازمندان, هزار زمین فوتبال و دیگر امکان ورزشی را بسازیم و هزار جهیزیه و تعداد بسیاری سبدهای ورزشی روستایی و غذایی تهیه و بین محرومان توزیع کنیم.

به گزارش رودآور؛ سید‌ضیاالدین حزنی مشاور فرمانده کل سپاه و دبیر قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی، صبح امروز در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و مجمع جهادگران, خیرین و فعالین عرصه های خدمت رسانی در سالن همایش های استانداری همدان گزارشی از عملکرد حوزه محرومیت زدایی در استان همدان گفت:  نسبت به حقوق محرومان بی تفاوت باشیم چیزی برای آخرتمان نمی ماند.

وی اظهار کرد: در بهسازی خانه های نامناسب و قنات های روستایی از ویژگی های پروژه های عمرانی اجرا شده توسط سپاه;  کوچک بودن, زودبازده, فاقد پیچیدگی فنی تخصص و عام المنعه بودن آن ها است.

 دبیر قرارگاه محرومیت زدایی با بیان اینکه اولویت نخست ما محرومیت زدایی در روستاهای محروم و صعب العبور است, تصریح کرد: سعی بر آن است تا در پروژه ها استحکام در ساخت و سازها رعایت شود و همچنین توجه به کیفیت اقتصادی بودن طرح ها و پرهیز از نگاه انتفاعی و به ویژه در کنار دولت بودن را سرلوحه برنامه های خود قرار دهیم.

سردار حزنی در ادامه عنوان کرد: با توجه به جمعیت استان همدان بیش از یک هزار و 200 مسجد در این استان علاوه بر مساجدی که هم اکنون مورد استفاده قرار می گیرد,نیاز داریم و اولویت ساخت مسجد در روستایی که این مکان مذهبی را ندارند.

وی همچنین گفت: در حال حاضر در استان همدان چهار هزار و 816 پروژه به ارزش81 میلیارد و 67 میلیون تومان قراردادبسته شده و در دست اجراست.

سردار حزنی با تأکید بر اینکه شایستگی ما به میزان رضایتمندی مردم از ما باز می گردد, اظهار کرد: دشمن جهانی است و یاید حرف هایمان هم جهانی باشد و سپاه در کنار همه مسئولان است و تمام نیروی زمینی, دریایی و هوایی سپاه ضمن اجرای مأموریت های اصلی خود محرومیت زدایی و رسیدگی به مردم را سرلوحه امور خود قرار داده است.

وی تصریح کرد:  قرارگاه مرکز محرومیت زدایی سپاه گوشه ای از برنامه های بسیج سازندگی را با رویکرد محرومیت زدایی انجام می دهد.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما آماده هایم هزار باب از خانه های نیازمندان  را با مشارکت مسئولان استان همدان بسازیم, افزود: همچنین هزار زمین فوتبال, هزار مورد جهیزیه و تعدادی خانه عالم و کمک به حوزه های علمیه و توجه به حاشیه شهر را در نظر گرفتیم و امید آنکه این مشارکت در خود استان با همکاری مدیران استانی عملیاتی شود.

 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان