آخرین اخبار

3. خرداد 1398 - 13:51   |   کد مطلب: 35649
امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه مشکل رئیس جمهور عدم اختیارات ویژه نیست، گفت: مشکل او منیت وعادت به عدم اجرای قانون وعدم توجه به انتقادات وپیشنهادات و نیز برادران رانتی وفرزندان ودامادهای فاسد ورفقای باندی ومافیایی است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان، قلب ماه مبارک رمضان را شب قدر دانست و گفت: آن گونه که آمده تقدیر انسان درشب۱۹ رمضان نوشته می شود، کم و زیاد شدن آن درشب۲۱ رقم می خورد ودرشب ۲۳ این ماه مبارک امضاء نهایی اش رقم می خورد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان، اظهار کرد: رهبر انقلاب در آن جمع به مسئله برجام پرداختند و با این مضمون عنوان کردند که شرایطی که باید در صورت تصویب برجام اجرا می شد نشده و اما وظیفه رهبری هم ورود به اجراء نیست و نباید وارد شود.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: رهبر معظم انقلاب به دانشجویان فرمودند باید خودجوش وخودکار باشند وزمینه را برای روی کارآمدن دولت جوان وحزب الهی فراهم کنند.

حجت الاسلام موحدی همچنین با تأکید بر اینکه مشکل رئیس جمهور عدم اختیارات ویژه نیست، اذعان کرد: مشکل او منیت وعادت به عدم اجرای قانون وعدم توجه به انتقادات وپیشنهادات است.

وی تصریح کرد: در واقع مشکل کشور برادران رانتی وفرزندان ودامادهای فاسد ورفقای باندی ومافیایی است، مشکل همراهی تعجب برانگیز مجلس، خاصه هیئت رئیسه مجلس با دولت است، نمونه اش خصوصی سازی رانتی، سوءاستفاده ها وتخلفات آشکار در بدنه دولت از قبیل توزیع ارز دولتی واردات خلاف و قاچاق است.

امام جمعه تویسرکان ادامه داد: چالش جدی دولت آمریکا در داخل کشورشان و نیز با کشورهای مهم دنیا و زوال نفوذ این مستکبر در دنیا به خصوص در منطقه ونفوذ روزافزون جبهه مقاومت ورقبای اقتصادی آنان است.

حجت الاسلام موحدی تأکید کرد: امریکا به زودی نابود می شود و این وعده حق رهبری محقق که فرمودند "ان شاالله همه شماها زوال دشمنان بشریت یعنی آمریکا واسرائیل راخواهید دید."

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه‌ها

روحانی: در مذاکرات هسته ای همه اختیارات را داشتم/ راهی که انتخاب کردیم، مسیر درست است گروه جهان الف، ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۳۷ 3980510164

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان