آخرین اخبار

5. خرداد 1398 - 14:35   |   کد مطلب: 35656
معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان اعتبار مورد نیاز برای اجرای تونل در جاده گنجنامه ـ همدان را یک‌هزار و 400 میلیارد تومان دانست و گفت: در صورت انجام مطالعه این طرح و ابلاغ بودجه می‌توان اقداماتی را انجام داد.

به گزارش رودآور؛ «چرا جاده گنجنامه همدان به تویسرکان توسط تونل برای همیشه بازگشایی نمی‌شود؟» عنوان سوژه‌ای است که مردم در سامانه « فارس من» خبرگزاری فارس طرح کردند که از ناایمنی جاده گنجنامه تویسرکان گله داشتند و خواستار تدابیری برای این مسیر هستند.

بر این اساس معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طرح ایجاد تونل در مسیر جاده گنجنامه ـ تویسرکان مطرح شده اما هنوز اعتباری برای این پروژه نیست.

حبیب نادیان رفیع بیان کرد: مطالعات توجیهی این طرح انجام شده اما مطالعات اجرایی نیست و تا زمانی که اعتباری برای طرح لحاظ نشود، نمی‌توان اقدام کرد.

وی اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح را یک‌هزار و 400 میلیارد تومان دانست و اضافه کرد: در صورت انجام مطالعه این طرح و ابلاغ بودجه می‌توان اقداماتی را انجام داد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه‌ها

با سلام بعضی الان گمان می کنند 1400 میلیارد خیلی پول است اما اگر چند مقایسه با چند پروژه داشته باشیم رقم بالایی در حال حاضر نیست به نوعی با رقم های جدید پول 700 آپارتمان 100 متری در تهران است . یا مثلا با بودجه ساخت فقط یک ایستگاه مترو در تهران برابری می کند. یا شاید کمتر از یک درصد بودجه اتوبان تهران شمال است. و صدها پروژه هزاران میلیاردی که در کشور در حال حاضر در حال ساخت هستند. اگر برای این پروژه هم یعنی تونل گنجنامه به خرمرود تویسرکان سالی 100 میلیارد تخصیص بدهند بعد از 14 سال ساخته می شود. مهم همت مسئولان است.

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان