آخرین اخبار

8. خرداد 1398 - 12:35   |   کد مطلب: 35672
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طرح شوم معامله قرن یعنی انتقال پایتخت رژیم غاصب اسرائیل به بیت المقدس، که نقشه صهیونیست کودکش و امریکای جنایتکار است، تنها با وحدت یکپارچگی و اتحاد مسلمان سراسر جهان نابودشدنی است.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور و در آستانه روز جهانی قدس، گفت: یهودیان تحریف شده دشمن جنایتکاری است که دشمنی آن با اسلام و مسلمین همواره در طول تاریخ و از زمان عهد عدو دشمنترین دشمنان بوده و تاکنون ادامه داشته است.
وی اظهار کرد:پس از تشکیل رژیم غاصبانه صهیونیستی هم این دشمنی ها و شرارت های صهیونیست ها بیشتر شده است، با این وجود روز قدس، یادگار جاودانه حضرت امام خمینی(ره) که پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان این روز مقدس، سبب شد تا همه ساله شاهد راهپیمایی مردم روزه دار در برائت از صهیونیست و کودکشان اسرائیلی باشیم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه مردم همه ساله در این روز با راهپیمایی و اعلام انزجار خود از غاصبان فلسطین به خیابان ها می آیند، افزود: این حضور در سراسر جهان اسلام برکات بسیاری برای مسلمانان به دنبال داشته و سبب شده است نقشه های غاصبان صهیونیستی نقش برآب شود.
*نقش های شوم غاصبان فلسطین، با وحدت مسلمانان نابود شدنی است
مفتح تصریح کرد: چند سال پیش هم مقام معظم رهبری فرمودند که در 25 سال آینده اسرائیل جنایتکار نابود می شود و همان گونه که امام راحل (ره) عنوان کردند که اسرائیل باید از بین برود مقام معظم رهبری هم بر همین امر تأکید دارند که با اتحاد مسلمانان و همکاری دولت ها و گروه های انقلابی جهان اسلام به یاری حق تعالی این هم محقق می شود.
*با روی کار آمدن، ترامپ دشمنی اسرائیلی ها با ملت های مسلمان بیشتر شد
وی عنوان کرد: اسرائیل بنا بر ماهیت جنایتکارانه خود همواره علیه مسلمانان نقشه های خائنانه ای داشته و پس از روی کار آمدن دولت جدید امریکا مجدد این شرارت ها بیشتر شده و دشمنی های صهیونیست و امریکایی ها با اسلام اصیل، شکل های تازه ای به خو دگرفته که شاهد آن هستیم.
*نقشه شوم معامله قرن، با وحدت مسلمانان جهان نقش برآب می شود
نماینده مردم تویسرکان در مجلس ادامه داد: معامله بزرگ قرن هم که اسرائیل اعلام کرده و اینکه می خواهد پایتخت رژم غاصبانه خود را به به مکان مقدس قدس و شهر بیت المقدس انتقال دهد، نقشه شوم جدید این مستکبران است و به طور طبیعی این ترفندهای شوم رژیم کودک کش اسرائیل با یکپارچگی و اتحاد مردم مسلمان سراسر کشور به یاری خدا نقش برآب می شود و شکست خواهند خورد.
*راهپیمایی روز قدس، نابودگر طرح های جنایتکارانه صهیونیسم و سرمداران امریکایی
مفتح با تأکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس و حضور مسلمانان و آزادیخواهان جهان در این راهپیمایی، در حقیقت نشانگر اتحاد مسلمانان است بری نابودی غده سرطانی صهیونیسم است، گفت: مردم سراسر جهان اسلام در این روز به صورت یکپارچه و متحد علیه این غده سرطانی در جهان به صحنه می آیند و هم وحدت خودشان را به رخ می کشانند و هم بار دیگر با اعلام برائت از اسرائیل جنایتکار نقشه های شوم دشمنن اسلام را نابود می کنند.
وی با بین اینکه مردم روزه دار ایران اسلامی همواره حضوری پر رنگ در راهپیمایی روز قدس دشته و دارند، تصریح کرد: به طور قطع این گونه راهپیمایی ها، تأثیر فراوانی در شکست نقشه های شوم و جنایتکارانه اسرائیل و حامیان آن به ویژه سردمداران امریکای خبیث دارد.
*حضور پرشعور تویسرکانی ها در صحنه های انقلابی مثال زدنی است
نماینده مردم تویسرکان در مجلس همچنین عنوان کرد: مردم عزیر،غیور، استکبارستیز، متدین و انقلابی شهرستان تویسرکان از شهرهای تویسرکان، سرکان و فرسفج گرفته تا روستاهای بخش مرکزی و قلقلرود، نیز با شعور و شعور همیشگی خود که در تمام صحنه های انقلابی حضور داشته و دارند، در راهپیمایی روز قدس سال جاری هم با شکوه فراوان شرکت می کنند و با حضورشان مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب می زنند.
زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان