آخرین اخبار

10. خرداد 1398 - 13:05   |   کد مطلب: 35683
فرماندار تویسرکان گفت:موضوع معامله قرن به طور حتم سرنوشتی شبیه سرنوشت نشست ورشو خواهد داشت آن هم شکستی مفتضحانه که حتی قطعنامه پایانی آن هم قرائت نشد.

به گزارش رودآور ؛ «سید رسول حسینی» در جمع راهپیمایی کنندگان روز قدس در تویسرکان گفت: تویسرکان شهرستان محرومی نیست و همیشه به داشته ها و ظرفیت های خود در تمام زمینه ها می بالد.
وی در ادامه با بیان اینکه فلسطین قبله اول مسلمین و بخشی از جهان اسلام است,اظهار کرد:  امام راحل (ره) با تعیین روزی به نام قدس به دنبال وحدت بین فلسطینی ها و جهان اسلام بود و همچنین دفاع از مردم مظلوم فلسطین در برابر ظالم صهیونیسم از دیگر اهداف این نامگذاری بود.
فرماندار تویسرکان افزود: گرچه بخشی از فلسطین به صورت ناجوانمردانه گرفته شد اما امروز آزادیخواهان جهان با تأسی از نامگذاری روز قدس در سراسر کشور نشان دادند که تصرف به زور و لشکرکشی دیگر منسوخ شده است.
حسینی تصریح کرد:  ما به عنوان ایرانی همیشه حامی مظلوم از بی پناهان فلسطینی حمایت می کنیم و این مسئله را با وحدت در درون کشور و دست رد به تفرقه انگیزی های دشمنان نشان می دهیم.
وی عنوان کرد: استکبار جهانی بداند که انقلاب ما بگرفته از ارزش های اسلامی است و هیچ گاه زور نمی رود و همیشه پشتیبان اصلی مزدم ستمدیده فلسطین در برابر اسرائیل غاصب,امریکای جنایتکار و دولت خائن عربستان است.
فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه
ایران به عنوان قلب جهان تشییع  سرمدار مبارزه با اسکتبار است و از قدرت دفاعی بالایی برخوردار است, اظهار کرد:  امریکا و حامیانش بدانند که هیچ گاه نمی توانند ملت ما را تهدید کنند.
حسینی تأکید کرد: امریکا باید بداند فلسطین ارث پدری ترامپ نیست که آن را حاتم بخشی کند و صهیونیسم جنایتکار هم بداند نمی تواند فلسطین را حق آبا و اجدای خود بداند و برای تجاوز خود توطئه معامله قرن را شکل دهد.
وی تصریح کرد:  موضوع معامله قرن به طور حتم سرنوشتی شبیه سرنوشت نشست ورشو خواهد داشت آن هم شکستی مفتضحانه که حتی قطعنامه پایانی آن هم قرائت نشد.

 لینک: تویسرکانی ها علیه معامله قرن قیام کردند/خروشی برای شکست معامله قرن و تثبیت آرمان فلسطین+تصاویر
زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان