آخرین اخبار

14. خرداد 1398 - 12:41   |   کد مطلب: 35700
مدیرکل کمیته امداد استان همدان عنوان کرد
برپایی ۷۵۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در همدان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از برپایی ۷۵۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره امسال مصادف با عید سعید فطر در استان خبر داد.

به گرارش رودآور؛ پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اقدامات کمیته امداد استان برای جمع‌آوری زکات فطره اظهار داشت: کمیته امداد همچون سال‌های گذشته در کشور و به تبعیت از آن در استان در مصلاهای نماز عید فطر و میادین اصلی شهرها و مساجد شهر و روستا اقدام به جمع‌آوری فطریه مردم خواهد کرد.

وی ادامه داد: زکات فطره پس از جمع‌آوری در مسجد هر محل با حضور نماینده کمیته امداد و هیئت امنای مسجد و با نظارت ائمه جماعات صورتجلسه و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: ۷۵۰ پایگاه برای جمع آوری زکات فطره در این استان تدارک دیده شده است.

ترکمانه گفت: مردم می‌توانند زکات فطریه خود را پیش از برگزاری نماز عیدفطر به این صندوق‌ها واریز کنند.

وی پیش بینی کرد: امسال زکات فطریه در استان همدان ۳۰ درصد نسبت به پارسال افزایش یابد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: میزان فطریه برای هر نفر براساس قیمت گندم ۹ هزار تومان و مبلغ کفاره غیر عمد نیز روزی ۳ هزار تومان اعلام شده است.

ترکمانه با بیان اینکه امسال به دلیل کمبود کاغذ پاکت فطریه در درب منازل توزیع نشد، افزود: برای اداره‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به صورت مجزا و مستقل شماره کارت خاصی برای جمع آوری زکات فطریه اعلام شده است که هم استانی‌ها می‌توانند به صورت تلفنی شماره کارت و حساب را از هر اداره شهرستان دریافت کنند.

وی افزود: سال گدشته در شهرستان همدان ۶۵۰ میلیون تومان زکات فطریه جمع‌آوری شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان