آخرین اخبار

17. خرداد 1398 - 14:00   |   کد مطلب: 35711
امام جمعه موقت تویسرکان گفت: از ابتدای انقلاب در همه مقاطع رژیم استکباری مریکا دشمن اصلی انقلاب بوده است و تجربه بد عهدی امریکا مختص به ایران نبوده و نیست.

 به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام رضیئی» در خطبه های نماز جمعه 17 خرداد ماه در ویسرکان گفت: کلمه تقوا درمفهوم قرآنی جایگاه خاصی دارد،از نظر قرآن دست یابی به تقوای الهی به آسانی نخواهد بود ونیازبه اعمال نیک دارد تا بتوانیم درجه تقوا را درخود روز به روز بالا ببریم.
وی اظهار کرد: برای متقین درقرآن ویژگی هایی مطرح شده که یکی از آن ها صبر وبردباری در برابرمشکلات است،د وم صداقت در گفتار و عمل است ،سوم انفاق کردن از هر آنچه که خدا به او روزی عطا کرده است، چهارم خضوع وفروتنی است و  پنجم،شب زنده داری و شکر گذاری است.
امام جمعه موقت  تویسرکان افزود: باتوجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، از ابتدای انقلاب درهمه مقاطع رژیم استکباری مریکا دشمن اصلی انقلاب بوده است،دوم براساس سنت الهی درشکست دشمن هیچ تردیدی نیست، سوم تجربه بد عهدی امریکا مختص به ایران نبوده و نیست.
حجت الاسلام رضیئی تصریح کرد: ما دربعد انقلاب موفق بوده ایم مشکل اساسی ماخانوادگی است که با وحدت وهم دلی آنها را باهم حل کنیم.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان